سید عیسی مهدوی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی آئین های روز جهانی قدس در فرمانداری تالش افزود: هر چند امسال امکان حضور فیزیکی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس وجود ندارد، اما با اجرای رژه یگان های خودرویی و موتوری در شهرها و حضور فعال و تاثیرگذار در فضای مجازی، روز جهانی قدس را گرامی خواهیم داشت.

فرماندار تالش بیان کرد: ما مسلمانان در سرتاسر جهان دو اقدام خصمانه و شرورانه معامله ننگین قرن و انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم می کنیم و نباید اجازه دهیم، رژیم صهیونیستی در شرایط تمرکز افکار عمومی بر کرونا، اقدامات خصمانه خود علیه فلسطین را تشدید کند.

علی درمانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تالش نیز در این جلسه با تشریح بخشنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در خصوص شیوه اجرای راهپیمایی و وظایف ادارات و سازمان های دولتی و غیردولتی، همکاری مسئولان و مدیران را در این رابطه خواستار شد.

 سرهنگ جهانبخش عزیزی فرمانده سپاه ناحیه تالش نیز از اجرای رزمایش مواسات و همدلی در ایام ماه مبارک رمضان و توزیع بسته های حمایتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا خبر داد و بر ادامه این رزمایش در شب های قدر و روز جهانی قدس تاکید کرد.

بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده است، از قدرت شیوع بسیار بالایی برخوردار است و برای مقابله با فراگیری آن، تشکیل هر گونه اجتماعات مردمی و آئین هایی که به حضور و تجمع مردم نیاز باشد، تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.