به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ عباس بایرامی در جمع راهپیمایان روز قدس و نمازگزاران لاهیجانی در مسجد جامع این شهر افزود: قدس نماد قدرت و قبله اول مسلمانان جهان است و ملت ایران به دلیل انتقال سفارت آمریکا به قدس و انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به این مکان مقدس، راهپیمایی این روز را امسال با شکوه تر از سال های گذشته برگزار کردند.
وی تصریح کرد: ما مسلمانان محدوده فلسطین را به عنوان نماد فرهنگی جهان اسلام می شناسیم و در سیاست جمهوری اسلامی ایران، فلسطین یک استراتژی است و ویژگی فرهنگی قدس همواره می تواند برای جهان اسلام الهام بخش باشد .
معاون هماهنگ کننده سپاه استان گیلان ادامه داد: دشمن سعی کرده با ایجاد جریانات جدید در منطقه، اشغال عراق و تجاوز به سوریه، قدس و فلسطین به فراموشی سپرده و فلسطین از اولویت اول جهان اسلام خارج شود اما جمهوری اسلامی ایران با قدرت و اقتدار موجب شده که قدس و فلسطین همچنان اولویت اول جهان اسلام باقی بماند.
وی در بخش دیگری از سخنانش تنها راه مقابله با تحریم های دشمنان و برون رفت از دشواری های اقتصادی را اعتماد به فضای داخلی و جوانان کشور دانست و گفت: باید با اتکا به مردم، مشکلات اقتصادی را حل کنیم .
امام جمعه لاهیجان نیز در جمع نمازگزاران روز قدس در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: مشارکت مردم در راهپیمایی روز قدس اهمیت زیادی در جهان دارد و این حرکت، موج می آفریند و حمایت از مظلوم در جهان است .
حجت الاسلام مهدی صدیق افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی مردم فلسطین دیدند که استکبار شکست پذیر است و این انقلاب موجب تقویت روحیه مردم فلسطین برای نجات سرزمین خود شد.
وی یادآور شد: قدس قبله اول مسلمانان جهان است به همین دلیل این مکان مقدس برای مسلمانان از قداست بالایی برخوردار است و جهان اسلام اجازه نخواهد داد این سرزمین در اشغال صهیونیست ها بماند.
مردم روزه دار و انقلابی شهرستان لاهیجان در بخش مرکزی به محوریت لاهیجان و بخش رودبنه به محوریت شهر رودبنه، همگام با مردم سراسر کشور، از میدان سپاه پاسداران و خیابان جمهوری به سوی خیابان کاشف شرقی و مسجد جامع راهپیمایی کردند.
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.