سرهنگ سید جلیل قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقلام توزیع شده با همکاری فرمانداری و خیرین این شهرستان تهیه شده بود.

 وی در ادامه با درخواست از مردم برای رعایت موارد بهداشتی، خواستار حضور آنان در منزل و عدم تردد در سطح شهر و خیابان ها د و گفت: برای مهار و کنترل این بیماری خطرناک همه باید کمک کنیم و تنها راه مقابله با انتقال این ویروس کشنده، توجه به هشدار های بهداشتی و ماندن در منزل است.

 فرمانده سپاه رضوانشهر همچنین با اشاره به همکاری در طرح بسیج ملی غربالگری ویروس کرونا در این شهرستان افزود: با همکاری خانه های بهداشت و پایگاه های بسیج در سطح روستاهای شهرستان این طرح در دست اجراست.

 وی همچنین به ضدعفونی و پاکسازی فضای ساختمانی ادارات این شهرستان با همکاری بسیج کارمندی سپاه ناحیه در رضوانشهر اشاره کرد و گفت: بسیج کارمندی سپاه ناحیه رضوانشهر با بکار گیری تمام توان و ظرفیت، اقدام به ضدعفونی و پاکسازی ساختمان های اداری دولتی و عمومی در این شهرستان نمود.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، ۱۲۰ روستا و ۲ بخش بنام های مرکزی و پره سر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.