دکتر ابوالفضل باقری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر از مجموع هفت نفر مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان سه نفر اهل خلخال هستند که به استان گیلان مسافرت داشته‌اند و چهار نفر هم اهل گیلان هستند که از این استان به شهرستان خلخال سفر کرده‌اند.

او گفت: از زمان ورود ویروس کرونا به کشورمان و مشاهده موارد مشکوک در این شهرستان تاکنون از مجموع از هفت نفر مبتلا به بیماری کرونا در این منطقه سه نفر بهبود یافته‌اند و چهار نفر دیگر نیز فعلا در بیمارستان بستری هستند.

وی تنها راهکار مطمئن برای پیشگیری از افزایش مبتلایان به این ویروس در این منطقه را اجرای درست و قاطع طرح مسدود کردن راه‌های منتهی به استان گیلان ذکر کرد.

او اظهارداشت: آمار همه‌گیری در استان گیلان به شدت بالاست و از همه اهالی شهرستان خلخال درخواست می‌کنیم که از مسافرت به استان گیلان خودداری کنند و امیدواریم اهالی گیلان نیز رعایت حال مردم خلخال را کرده و به این شهرستان تا بهبود شرایط سفر نکنند.

رییس دانشکده علوم پزشکی خلخال به استقرار ۱۵ نفر از اعضای گروه‌های قرنطینه این دانشکده در ورودی جاده خلخال - اسالم اشاره کرد و افزود: مسافرانی دور از چشم ماموران مستقر در این ایست بازرسی می‌خواهند وارد این شهرستان شوند که باید هوشیار بود.

وی گفت: اجرای طرح مسدود شدن جاده اسالم باید بصورت ۲۴ ساعته و با دقت و وسواس خاصی اجرا شود، چرا که خیلی‌ها در ساعات نیمه‌شب و یا ساعات خلوت راه که کنترلی در جاده وجود ندارد به سمت خلخال حرکت کرده و جان شهروندان را در مخاطره قرار می‌دهند.

خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.