عبدالله ‌نادری روز دوشنبه در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان دشتی افزود: تنها راه مقابله با ویروس کرونا ماندن در خانه حضور نیافتن در تجمع‌ها و رعایت بهداشت فردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: کار ضد عفونی کردن میدان‌ها و معابر شهرها و روستاها باید تا زمان پیشگیری کامل بیماری کرونا به صورت منظم و مستمر روزانه انجام شود.

فرماندار دشتی با تاکید براینکه بازدید از اماکن عمومی و مواد غذایی مردم باید روزانه و مستمر انجام شود ادامه داد: دکه‌هایی که به صورت رو باز مواد غذایی می‌فروشند باید تعطیل شوند.

وی گفت: برای کاهش تردد کارکنان و شهروندان همه مکاتبات ادارات باید از طریق اتوماسیون اداری انجام شود همچنین امسال هیچ گونه پذیرش مهمانی نوروزی در شهرستان انجام نخواهد شد.

فرماندار دشتی افزود: ساعات مراسم فاتحه باید کاهش، تالارهای عروسی تعطیل و مراسم‌های عروسی باید به زمان دیگری موکول شود.

وی از شهرداران ودهیاران خواست اجازه تردد به خودروهای دوره گردی که برای  جمع کردن ضایعات در شهر و روستا تردد می‌کنند را ندهند همچنین همه متکدیان دوره گرد باید جمع آوری و زنبورداران  نیز حق ورود به شهرستان را ندارند.

فرمانداردشتی گفت: با همه افرادی که اقلام بهداشتی از جمله ماسک، ژل‌های شست و شو و ضد عفونی را احتکار می‌کنند به شدت برخورد می‌شود.

وی برضرورت نظارت بیشتر بر نانوایی ها تاکید کرد.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در۸۰ کیلومتری  جنوب بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.