عادل محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت رعایت موارد بهداشتی را توسط نانوایی ها در شهر رشت بدلیل مرکز استان بودن و تراکم جمعیت در  این شهر افزود:  لیست نانوایی ها را در اختیار چند  شرکت بانکی قرار داده ایم  تا  تجهیز نانوایی ها به کارتخوان هر چه سریعتر انجام شود .

رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان رشت  پیش بینی کرد: تا پایان هفته جاری تمامی واحدهای نانوایی به دستگاه کارت خوان مجهز شوند.

وی تصریح کرد: همچنین علاوه بر تجهیز واحدهای نانوایی به کارتخوان به منظور رعایت بیشتر موازین بهداشتی از همان زمان اطلاع رسانی ها درباره  پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ورود کردیم و  در دو مرحله مقداری شوینده، ،  ماسک ، دستکش  برای واحدهای نانوایی گرفتیم اما این میزان جوابگوی نانوایی ها نبوده است .

  به گفته محمدی؛  قرار است امروز نیز کلر، ماسک و دستکش در اختیار  اتحادیه قرار بگیرد تا   بین واحدهای نانوایی  شهرستان رشت توزیع شود.

وی خاطر نشان کرد: ما ابتدا به همکاران مان تاکید می کنیم آنچه که انجام می دهید ، نخست  در سلامتی خودتان تاثیر گذار است و اگر میزان اقلام بهداشتی لازم به میزان کافی نبود ،  درصورتی که خود ماسک و دستکش در منزل داشتند برای  سلامتی شان در محل کار از آنها استفاده کنند.

وی افزود: همچنین  به نانوایان تاکید کرده ایم که از دست زدن به پول خودداری کنند و  به همین دلیل برخی همکاران مان با  استفاده از انبرک  پول را دریافت و پرداخت می کنند .

شهرستان رشت دارای یک هزار و ۱۰۰ واحد نانوایی است که ۵۶۰ واحد  در رشت مستقر هستند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.