مازیار ربیعی فر عصر یکشنبه در پایان دیدار تیمهای فوتبال داماش و مس رفسنجان در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعدادی از بازیکنان به دلیل عدم دریافت مطالبات خود در این بازی، داماش را همراهی نکردند و تیم بدون انجام تمرین و با یک ترکیب ناقص رو در روی مس رفسنجان قرار گرفت.

وی افزود: البته از تعدادی از بازیکنان به شدت دلخور هستم زیرا معتقدم هر چند  پول دریافت نکردند اما باید تیم خود را در این دیدار خانگی همراهی می کردند و از طرف دیگر از بازیکنانی که در این دیدار حضور یافتند نیز قدردانی می کنم چون با تمام مشکلات موجود در این بازی حضور یافتند.

وی ادامه داد: بازیکنانی که امروز تیم را همراهی کردند تمامی تلاش خود را در دیدار برابر مس رفسنجان انجام دادند اما به دلیل عدم تمرینات مناسب و خالی بودن نیمکت ذخیره ها نتوانستیم تمام توانایی های خود را در این بازی نشان دهیم و سرانجام مغلوب شدیم.

وی بیان کرد: در خصوص مسائل فنی هم به هیچ وجه نمی توان صحبت کرد چون تیم مس رفسنجان یک تیم متمول است که از بازیکنان و کادر فنی قدرتمندی تشکیل شده اما بازیکنان تیم داماش به دلیل عدم دریافت مطالبات خود در طول هفته در تمرینات حضور نیافته و تعدادی از بازیکنان نیز در این بازی تیم خود را همراهی نکردند.

سرمربی تیم فوتبال داماش اضافه کرد: به هرحال با شرایط موجود به طور حتم سرمربی تیم بیشترین لطمه را می بیند اما با این وجود تمام تلاش خود را برای تیم و شهر خود انجام می دهیم تا تیم محروم نشده و سقوط نکند.

ربیعی فر خاطرنشان کرد: خیلی از بازیکنان از این تیم به فوتبال گیلان و کشور معرفی شدند و خیلی ها نیز از این تیم رشد کردند و امروز  انتظار نداشتیم که داماش اینگونه تنها و غریب بماند.

 وی از مسئولان استان خواست تدبیری برای حل مشکلات داماش کنند.

وی تصریح کرد: به هر حال تمام سعی و تلاش ما این است که بازیهای فصل جاری را به پایان برسانیم و در سایر دیدارها نیز حضور یابیم و بتوانیم در نهایت سهمیه تیم فوتبال داماش را در رقابتهای لیگ دسته اول کشور حفظ کنیم.

تیمهای فوتبال داماش گیلانیان و مس رفسنجان عصر یکشنبه در هفته بیست و پنجم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم مس رفسنجان با نتیجه سه بر یک برابر حریف خود پیروز شد.

پیش از این دیدار و تا پایان هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، مس رفسنجان با کسب ۴۹ امتیاز در صدر جدول و داماش گیلانیان با کسب ۳۲ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.