به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که غروب سه شنبه در رشت برگزار شد، تیم فوتبال داماش  موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر تیم آرمان گهر سیرجان به برتری برسد تا دومین پیروزی متوالی خانگی خود را در این مسابقات جشن بگیرد.

این مسابقه ، از هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان ، در ورزشگاه سرداجنگل رشت ، در یک هوای ابری و در حضور حدود چهار هزار تماشاگر برگزار شد.

داماشی ها در این دیدار با حمایت طرفداران خود بر بازی تسلط بیشتری داشتند و در همان دقیقه اول موفق شدند به گل برتری دست یابند که تک گل این دیدار را ، علی فراهانی مدافع تیم آرمان گهر سیرجان به اشتباه وارد دروازه خود کرد.

در نیمه دوم نیز برتری با داماش بود و بازیکنان این تیم فرصت های خوبی را به دست آوردند اما در نهایت نتوانستند از هیج یک از این فرصت ها سود برده تا این بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود داماش خاتمه یابد.

سیامک فراهانی سرمربی تیم فوتبال داماش با ترکیب ضیایی، سیدکاظم رحمانی، کنعان طاهرنژاد، آرمین منفردوست ، آزاد جعفرزاده، محمد رستمی، میثم میرپسندیده ، جابر نصیری(حقدوست) ، علیرضا توکلی(سعید طالبی) ، عباس کندل(معراج پورتقی) و سعید باقرپسند به مصاف تیم آرمان گهر سیرجان رفت.

قضاوت این دیدار را حسین زیاری با کمک های احد طوسی و مرتضی سلمان نژاد بر عهده داشتند که در جریان این بازی ، جابر نصیری و آزاد جعفری از تیم فوتبال داماش کارت زرد دریافت کردند.

داماشی ها با پیروزی در این دیدار خانگی ، هشت امتیازی شدند و تا پایان هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است ، در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار گرفتند.

۷۲۸۵/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.