«امیدرضا روانخواه» روز سه شنبه در پایان دیدار تیمش با خوشه طلایی ساوه که در ورزشگاه شهید چمران برگزار شد، به ایرنا گفت: تیمی هستیم که چون تماشاگر نداریم کمتر مورد توجه قرار داریم و در این فصل از داوری ها نیز بسیار آسیب دیدیم.

وی اظهار داشت: با اینکه اتفاقاتی روی سکوها رخ داد اما از میزبانی مردم خوب ساوه تشکر می کنم.

سرمربی نیروی زمینی تهران گفت: نتیجه به دست آمده نشان دهنده واقعیت و جریان بازی نبود زیرا ما بسیار خوب شروع کردیم و حریف را هم تحت فشار قرار دادیم اما داوری این دیدار به ما لطمه وارد کرد.

روانخواه افزود: در صحنه ای که بازیکن ما اعتراضی طبیعی با فرهنگ ایرانی و بدون بی احترامی و فحاشی داشت، داور مسابقه کارت قرمز نشان داد و تیم ما را ۱۰ نفره کرد.

وی گفت: با وجود یک یار کمتر باز هم موقعیت های خوبی روی دروازه خوشه طلایی ایجاد کردیم و بر جریان بازی مسلط بودیم و به حریف موقعیتی ندادیم.

وی گفت: گل های اول و دوم را روی خطای پنالتی دریافت کردیم اما در این مسابقه کیفیت کمک داور اول به خصوص روی صحنه های آفساید بسیار پایین بود و گل سوم تیم خوشه طلایی در موقعیت واضح آفساید به ثمر رسید که حتی مورد تایید تماشاگران هم قرار گرفت.

سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی تهران گفت: قضاوت داوران این مسابقه با اخراج بازیکن ما و اعلام نکردن موقعیت گل آفساید حریف بر روی نتیجه دیدار تاثیر مستقیم داشت.

روانخواه گفت: هرگز به داوری مسابقات تیم نیروی زمینی اعتراضی نداشته اما در مجموع امسال لطمه زیادی از سوت داوران خوردیم.

وی البته اخراج دروازه بان تیمش که در موقعیت مسلم گلزنی روی مهاجم خوشه طلایی خطا انجام داد را درست عنوان کرد و گفت: تصمیم داور در این صحنه کاملا درست بود و گلر تیم ما به دلیل جوانی و کم تجربگی در حالی که می توانست اجازه دهد توپ وارد دروازه شود و از کارت قرمز ایمن باشد، اما این تصمیم را نگرفت.

خوشه طلایی با گل های سجاد اژدر، اکبر صغیری و احسان پورشیخعلی تیم ۹ نفره نیروی زمینی را در چارچوب هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور شکست داد و با ۲۹ امتیاز به رده پنجم جدول صعود کرد.

حریف بعدی خوشه طلایی تیم قشقایی است که این دیدار در روز دوشنبه هفته آینده به میزبان شیرازی ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.