محمد رنجبر روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برق شهرستان املش اعم از بخشهای شهری و روستایی قطع است که مهمترین علت آن نیز، فرسودگی تاسیسات برقی ، و عدم امکان بازگشایی مسیرها به دلیل فرسودگی تجهیزات راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود در همان چند ساعت اولیه بارش برف ، آب و برق شهرستان املش قطع شد اما با تلاش و مساعدت مردم و هماهنگی با شوراها ، دهیاران و مسئولان شهرستان توانستیم با کمک گرفتن از هیاتهای مذهبی موتوربرق این هیاتها را برای استفاده از پخت نان در هر محل استفاده کنیم تا مردم برای تهیه نان مشکلی نداشته باشند.

وی به بازشدن ۸۰ درصد از راههای شهرستان نیز اشاره وبیان کرد: تاکنون ۸۰ درصد راههای اصلی جلگه ای شهر املش بازگشایی شده و طی دو روز آینده نیز تمام راههای روستایی املش بازگشایی خواهد شد.

فرماندار املش خاطرنشان کرد: البته بارش برف در این شهرستان بسیار سنگین بوده به نحوی که در داخل شهر ارتفاع برف به ۱۲۰ سانتیمتر رسیده که این میزان در ارتفاعات به بیش از دو متر رسیده است که به همین دلیل کمک رسانی و بازگشایی راهها با مشکل مواجه شده است .

رنجبر ادامه داد: البته بارش برف سنگین باعث آسیب دیدگی تعدادی از ساختمان ها شده و همچنین به درختان میوه از جمله درختان مرکبات نیز خسارت وارد شده و به دلیل عدم دسترسی به همه مناطق، هنوز میزان خسارت این برف مشخص نیست و درحال جمع آوری اطلاعات خسارت برف هستیم.

  

  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.