به گزارش خبرنگار ایرنا ، از شهرستان های اردبیل ، سرعین ، مشگین‌شهر ، نیر ، نمین و خلخال  بارش برف و از شمال استان نیز بارش باران گزارش شده است.

مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیز اعلام کرد که در اغلب جاده های کوهستانی استان بارش برف و کولاک در جریان بوده و  سطح راه‌ها یخبندان و لغزنده می‌باشد.

سرپرست  اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال شامگاه چهارشنبه  در گفتگو با ایرنا  از  بارش  سنگین برف همراه با کولاک در راه‌های ارتباطی برف‌گیر و گردنه‌های این شهرستان خبر داد و گفت: بارش برف که از عصر امروز در این منطقه آغاز شده با تاریک شدن هوا شدت گرفته و تردد خودروها هم‌اکنون دربیشتر راه‌های ارتباطی این شهرستان با زنجیر چرخ صورت می‌گیرد .

معروف خسروی با بیان اینکه با آغاز بارش برف راهداران این اداره  در حال برف‌روبی ونمک‌پاشی جاده‌های شهرستان هستند، افزود: به علت بارش سنگین برف همراه با کولاک و یخبندان سطح جاده در گردنه الماس واقع در مسیر ارتباطی خلخال به اسالم و سایر گردنه‌های برفگیر داشتن زنجیر چرخ  به رانندگان خودروهای سبک و سنگین توصیه می شود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر با تلاش راهداران این اداره بجز راه مسدود شده از برف خلخال به پونل در استان گیلان سایر  راه های ارتباطی اصلی ، فرعی ، بین شهری و روستایی این شهرستان باز بوده و تردد خودروها در آنها جریان دارد.

بر اساس هواشناسی استان اردبیل این سامانه بارشی که  تمتمی اتستان اردبیل را در برگرفته تا عصر یکشنبه در منطقه حاکم خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.