جلال پاسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش برف از ظهر روز گذشته در این شهرستان شروع شده است و همچنان ادامه دارد موجب کندشدن تردد در محورهای اشنویه به ارومیه، اشنویه به نقده و اشنویه به پیرانشهر شده‌ است. 

وی افزود: عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در تمامی محورهای اصلی توسط ۲۰ راهدار با استفاده از ۱۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین در این محورها از شب گذشته آغاز و هم‌اکنون نیز در حال انجام است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اشنویه اضافه کرد: با توجه به برودت هوا و لغزنده بودن محورهای مواصلاتی رانندگان از سالم بودن خودروهای خود و تجهیزات ایمنی آن اطمینان حاصل کنند و به طور حتم زنجیر چرخ نیز به همراه داشته باشند.

وی افزود: تردد در سایر محورها نیز با وجود تداوم بارش برف و برودت هوا بدون مشکل در جریان است.

«پاسی»، افزود: راه‌های روستایی به دلیل حجم بارش برف و بارش مداوم هنوز به طور کامل بازگشایی نشده است و راهداران مشغول بازگشایی و نمک پاشی در محورهای بین شهری و روستایی هستند

وی ادامه داد: شهروندانی که قصد سفر به شهرستان‌های جنوبی آذربایجان‌غربی را دارند می‌توانند با شماره‌گیری ۱۴۱ «سامانه اطلاعات مرکز مدیریت» از آخرین وضعیت جاده‌ها باخبر شوند.

اشنویه دریک منطقه سردسیر و کوهستانی واقع شده و دارای ۸۲ کیلومتر راه اصلی و ۱۸۰ کیلومتر راه فرعی و ۲ راهدارخانه مرکزی و آغبلاغ است.

بارش برف که از ظهر روز گذشته در بیشتر نقاط مرکزی و جنوبی آذربایجان‌غربی آغاز شده است هنوز در برخی از مناطق ادامه دارد و عبور و مرور خودروها و رفت و آمد شهروندان را نیز در داخل شهر و محورهای برون شهری با مشکل مواجه کرده‌ است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.