گروه اول از رقابتهای هندبال لیگ باشگاه های بانوان استان گیلان در دانشگاه گیلان در رشت برگزار شد که در نهایت تیم های دانشگاه گیلان و هیات هندبال تالش با کسب عناوین اول و دوم این گروه به مرحله بعدی صعود کردند.

در گروه اول رقابت های هندبال لیگ بانوان استان گیلان تیم های دانشگاه گیلان،  هیات تالش و نیز تولمات حضور داشتند که به صورت دوره ای در سالن ورزشی دانشگاه گیلان در رشت با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم دانشگاه گیلان با دو پیروزی متوالی عنوان نخست و هیات تالش نیز با یک پیروزی و یک شکست مقام دوم این گروه را کسب و به مرحله بعدی این مسابقات راه یافتند.

در بازی های انجام شده از این مرحله نیز تیم هندبال بانوان دانشگاه گیلان ابتدا با نتیجه ۲۷ بر هفت تیم بانوان تالش را مغلوب کرد و سپس با نتیجه ۲۱ بر هشت برابر تیم هیات هندبال بانوان تولمات به پیروزی رسید تا مقام نخست این گروه را به خود اختصاص دهد.

همچنین در آخرین بازی برگزار شده این گروه برای جایگاه دوم، تیم های هندبال هیات تالش و تولمات رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم هیات هندبال تالش با نتیجه ۲۰ بر ۱۶ برابر حریف خود به برتری دست یافت.

رقابتهای گروه دیگر مسابقات هندبال قهرمانی بانوان استان گیلان نیز با حضور تیمهای هیات آستارا،  درنای صومعه سرا و دختران گیلار به میزبانی آستارا برگزار خواهد شد که از این گروه نیز دو تیم به مرحله دوم راه می یابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.