رئیس هیات ورزش های رزمی گیلان عصر شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره در بخش های توجیهی و بازآموزی مربیگری هاپکیدو WHC و همچنین دوره بازآموزی علمی درجه یک تا سه با شرکت رزمی کاران شهرهای مختلف گیلان در دو بخش بانوان و آقایان و دوره های توجیهی و بازاموزی دوره آزمون کمربندهای مشکی و دان یک تا چهار برگزار شد.

مرتضی حسن زاده افزود: این کلاس با برگزاری آزمون کمربند مربیگری دان یک تا دان چهار و برای ارتقای درجه مربیگری رزمی کاران و مربیان و همچنین به روز رسانی دانش آنان به مدت دو روز در رشت برپا شد.

وی بیان کرد: خدیجه لطفی نایب رئیس کمیته هاپکیدو WHC  به عنوان مدرس بخش بانوان در این دوره حضور یافت و همچنین محمدرضا هاشم پور نیز رئیس کمیته هاپکیدو ایران به عنوان مدرس بخش آقایان در این دوره حضور داشت.

رئیس هیات ورزش های رزمی گیلان خاطرنشان کرد: همچنین جعفر رفعتی دبیر هیات ورزش های رزمی گیلان به عنوان ناظر بخش آقایان و خانم سمیع زاده به عنوان ناظر بخش بانوان در این دوره توجیهی و بازآموزی هاپکیدو حضور داشتند.

حسن زاده  اضافه کرد: رشته هاپیکدو زیر نظر فدراسیون ورزش های رزمی کشور فعالیت دارد و خوشبختانه استان گیلان در این رشته رزمی در هر دو بخش بانوان و آقایان از استانهای برتر  کشور محسوب و علاوه بر کسب چندین دوره قهرمانی کشور، همواره ورزشکاران این استان در رقابت های کشوری و بین المللی مدال های ارزشمندی را کسب می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.