به گزارش ایرنا حبیب آلبوخنفر پنجشنبه پس از باخت تیمش مقابل هیات هندبال بوشهر اظهار داشت: تیم ما تنها چند روز قبل از آغاز مسابقات بسته شد به همین دلیل هنوزآمادگی لازم برای حضور در مسابقات را نداریم.

وی افزود: با وجود این که در کلانشهر اهواز هستیم اما هیچ اسپانسری نداریم و تنها رئیس هیات هندبال استان از ما حمایت کرد و یک سالن در اختیار ما قرار داد. ترکیب تیممان کاملا بومی بوده و تلاش می کنیم در ادامه نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی تیم هیات هندبال اهواز گفت: هدف ما تنها شرکت در مسابقات بود تا سهمیه استان را حفظ کنیم، ما تنها با ۲ جلسه تمرین وارد مسابقات شدیم و  نباید انتظار زیادی از بازیکنان داشت. بی شک اگر در ادامه از ما حمایت شود و چند بازیکن غیربومی به تیم اضافه کنیم می توانیم نسبت به صعود از مرحله اول امیدوار باشیم.

وی در خصوص تیم بوشهر گفت: حریف یک تیم معمولی بود و فکر نمی‌کنم با وجود دیگر تیم های حاضر در لیگ بتواند عنوانی در این دوره از مسابقات کسب کند.

هر ۲ تیم به دنبال کسب امتیاز بودند

در ادامه سید محمد باقر سیادتی سرمربی تیم هیات هندبال بوشهر گفت: بازی در حد خوبی برگزار شد و هر ۲ تیم به دنبال کسب امتیاز بازی بودند.

وی افزود: بچه های ما امروز خوب ظاهر شدند و از عملکرد آنها راضی هستم. هیات هندبال اهواز تیم خوبی است و معتقدم روز به روز بهتر می‌شود. هدفمان در این فصل جوانگرایی بوده و در این راستا با ۶ بازیکن نوجوان، چهار بازیکن جوان و ۲ بازیکن امید وارد مسابقات شدیم.

سرمربی تیم بوشهر ادامه داد: تیم ما کاملا بومی بوده و در رقابت‌های این فصل به دنبال بازیکن‌سازی هستیم. تیم ما از لحاظ بدنی بسیار آماده است اما بازیکنان ما کم تجربه هستند و این موضوع تنها نقطه ضعف ما به شمار می رود.

وی گفت: اگر در آینده بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم نسبت به صعود امیدوار می شویم. این دوره از بازی ها در چهار گروه و در سه مرحله برگزار می‌شود که در مرحله اول از هر گروه سه تیم صعود می کنند. در ادامه از بین ۱۲ تیم،چهار تیم بالا رفته و مرحله نیمه نهایی را برگزار خواهند کرد.

دیدار تیم های هیات هندبال اهواز و هیات هندبال بوشهر با برتری ۳۲ بر ۱۸ به سود تیم بوشهر به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.