«داود مهابادی» شامگاه دوشنبه به ایرنا گفت: تیم خوشه طلایی ساوه با وجود اینکه یک نیمه را ۱۰ نفره بازی کرد، ‌ نمایش خوبی داشت و به خاطر کسب یک امتیاز به آنها تبریک می گویم.

وی در مورد داوری این مسابقه نیز اظهار داشت: داوران این دیدار تصمیم اشتباهی که در نتیجه نهایی موثر باشد را مرتکب نشدند و از نظر من نمره قبولی دریافت می کنند.

وی ادامه داد: در برخی صحنه ها که بازیکنان پا به توپ ما را سرنگون کردند، ‌ داور می توانست خطا بگیرد یا ۲ کارت زردی که به تیم ما داد از نظر من کارت نداشت ضمن اینکه در صحنه اخراج بازیکن خوشه طلایی، فکر می کنم به دلیل تمارض در محوطه جریمه ما کارت زرد دوم را به او نشان داد.   

مهابادی گفت: هرچند این مسابقه از نظر فوتبالی بد نبود اما در مجموع موقعیت های گل چندانی هم نصیب دو تیم نشد و تیم ما پایین تر از حد انتظار ظاهر شد.

وی خوشه طلایی را از تیم های خوب و مدعی لیگ دسته اول دانست و گفت: با شناختی که محسن عاشوری از تیم دارد و یارگیری های مناسبی که داشته اند، ‌ این تیم توانایی های قابل تمجیدی دارد.

دیدار تیم های خوشه طلایی ساوه و فجر سپاسی شیراز از هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته اول کشور از ساعت ۱۴ و ۳۰ امروز(دوشنبه) آغاز و در پایان با حساب تساوی بدون گل خاتمه یافت.

فجر اکنون با ۲۲ امتیاز صدرنشین است و خوشه طلایی نیز با ۲ امتیاز کمتر در رده پنجم قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.