«محسن عاشوری» عصر دوشنبه در پایان دیدار تیمش با فجر سپاسی شیراز که در ورزشگاه چمران با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت، در گفت وگو با ایرنا افزود: برای تداوم حضور در رده های بالای جدول و افزایش توان تیم، برنامه هایی در نیم فصل داریم.

وی در مورد پست هایی که قرار برای آنها بازیکن جذب شود، گفت: اجازه دهید فعلا در این خصوص صحبت نکنم.

سرمربی خوشه طلایی ساوه در خصوص دیدار با تیم صدرنشین فجر سپاسی، اظهار داشت: قصد داشتیم پیروزی در این دیدار را به مصدومان تیم به خصوص «امیر زلیکانی» که از فوتبالیست های فنی و ورزشکار نمونه و  با اخلاق است تقدیم کنیم و به آنها انرژی مثبت بدهیم اما متاسفانه اشتباه داوری سبب ۱۰ نفره شدن تیم و در نهایت ناکامی در کسب امتیازات کامل شد.

عاشوری اظهار داشت: با توجه به سابقه تیم فجر سپاسی در لیگ برتر و لیگ دسته اول و تجربه بازیکنان این تیم، آنالیز کاملی از نحوه بازی آنها داشتیم و از زحمت و تلاش بازیکنانم به خصوص در نیمه دوم که با وجود یک یار کمتر موقعیت های زیادی برای گلزنی ایجاد کردند، قدردانی می کنم.

وی گفت: این مسابقه برای ما تمام شد و باید برای دیدار هفته آینده با بادران آماده شویم.

به گفته او، بازیکنان مصدوم تیم خوشه طلایی (غیر از امیر زلیکانی) با تلاش کادر پزشکی تا یک ماه آینده آماده حضور در میادین خواهند شد.

دیدار تیم های خوشه طلایی ساوه و فجر سپاسی شیراز از هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

تیم خوشه طلایی ساوه با ۲۰ امتیاز  و تنها ۲ کمتر نسبت به صدرنشین رقابت ها در مکان پنجم جدول قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.