سرهنگ پاسدار سید حسن حسینی درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : این برنامه ها با محوریت بهره‌گیری از ظرفیت های مشارکت مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر انجام می شود.

وی از افتتاح ۱۲ باب واحدمسکونی محرومین در ایام الله دهه فجر در صومعه سرا خبر داد و عنوان کرد : ۹ یادواره شهید هم در این ایام در سطح شهرستان برگزار می گردد.

وی، نواخته شدن زنگ انقلاب، رژه خودرویی، دیدار با خانواده شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی نشست های بصیرتی و ... را از دیگر برنامه ای تدارک شده برای این ایام ذکر کرد.
فرمانده سپاه صومعه سرا در ادامه افزود: انتقال تجربیات انقلاب به نسل جوان و آگاهی دادن آنان به اهداف انقلاب، در برنامه های دهه فجر بسیج این ناحیه لحاظ شده است.
وی در ادامه افزود: در راستای ترویج فرهنگ ایثاروشهادت و نهادینه کردن آن هرسال بیش از یک هزار نفر از صومعه سرا در اقشار مختلف، دانش آموزی از مناطق عملیاتی کشور بازدید می کنند.
وی افزود: انقلاب اسلامی بر پایه مشارکت پر شور مردم و تبعیت از معمار کبیر انقلاب شکل گرفت از این رو با تبیین بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب، خود را برای جهادی بزرگ در راه ساختن انقلاب اسلامی آماده می کنیم.
وی با اشاره به اینکه دهه فجر، خاستگاه جمهوری اسلامی در ایران و تاریخ اسلام است اظهار داشت :راهپیمایی ۲۲بهمن را با شکوه تر از همیشه برگزار می کنیم تا دشمن بداند با وجود تحریم هایش، ایران اسلامی در جبهه فرهنگی و اقتصادی ومقاوت به مقابله خود ادامه می دهد.
صومعه سرا با حدود ۵۶۴ کیلومتر مربع وسعت و۱۳۰هزارنفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.