حسین امینیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ویژه برنامه‌های بزرگداشت ایام الله دهه فجر در بخش های مختلف کارگروه‌های هنری این شهرستان، با توجه ویژه به ذائقه نسل جدید، جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود. 
وی بیان کرد: ۱۴ عنوان ویژه برنامه به مناسبت دهه فجر در بخش‌های مختلف فیلم، تئاتر، شعر و داستان، سرود و هنرهای تجسمی در این شهرستان برگزار می‌شود. 
امینیان اظهار داشت: برگزاری محفل انس با قرآن، اجرای نمایش‌نامه، بیان خاطرات، عصر شعر و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان است. 
وی اضافه کرد: از آنجا که مسوولیت کارگروه هنری ستاد برگزاری دهه فجر به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شده است، تلاش براین است تا با برنامه ریزی، هماهنگی و مشارکت با سایر نهادهای فرهنگی و هنری برنامه‌های قابل قبولی در دهه مبارک فجر ارائه شود.
امینیان خاطرنشان کرد: برای باشکوه تر برگزار شدن برنامه های بزرگداشت ایام الله دهه فجر و هم‌افزایی و مشارکت لازم بین دستگاه‌های مختلف باید هماهنگی بین دستگاه‌ها به خوبی صورت گیرد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان تصریح کرد : پس از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی باید به سمت غنی سازی محتوای برنامه ها برای نسل جوان گام برداریم و رویکرد انقلاب را بیشتر به این نسل معرفی کنیم.
شهرستان دامغان دارای ۹ انجمن فرهنگی هنری است که این انجمن‌ها به طور میانگین ۵۰ تا ۶۰ نفر عضو دارند. 
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.