مردم و مسئولان شهرستان سیاهکل عصر چهارشنبه  در یک اجتماع بزرگ  از مقر سپاه پاسداران در خیابان امام خمینی تا شهرداری سیاهکل عزاداری کردند و با اعلام تنفر از اقدام تروریستی دشمن در به شهادت رساندن سپهبدحاج قاسم سلیمانی ، از واکنش شجاعانه سپاه پاسداران در نابودی پایگاه نظامی عین الاسد آمریکایی ها در عراق تشکر کردند.

در این مراسم حجت الاسلام حامد میر حسینی اشکوری رئیس اداره اوقاف شهرستان های لاهیجان و سیاهکل اظهار داشت: امروز دشمن باید از خون قاسم سلیمانی بیشتر از خود او بترسد و البته ترسیده است.

وی افزود: روزگاری در ایران مسئولان کشورهای آمریکا و اروپایی جلسه برگزار می کردند اما شاه ایران را دعوت نمی کردند ولی امروز ایران به چنان عزت و عظمتی دست یافته است که بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در منطقه را بمباران می کند و این حاصل خون شهیدان بزرگ ماست که چنین عزتی برای کشور به ارمغان آورده است.

رئیس اداره اوقاف لاهیجان و سیاهکل تصریح کرد:در تشییع پیکر پاک قاسم سلیمانی مردم نشان دادند با وجود هر نوع اختلاف نظر اما متحد هستد و وحدت دارند و گوش به فرمان رهبری و ولایت فقیه هستند.

وی یادآورشد: امروز هشدار ما به آمریکا این جمله شهید حاج قاسم سلیمانی است که گفت ما شبی نمی خوابیم تا به نابودی شما فکر نکنیم .

وی ادامه داد: راه سردار بین المللی مقاومت ادامه دارد و امروز حرف شهید قاسم سلیمانی به ما این است که منتظر فتح و پیروزی باشید اما ایمان خود را قوی کنید و اگر بخواهیم ایرانی آباد داشته باشیم باید گوش به فرمان رهبری باشیم و قاسم سلیمانی با اینکه فرد شماره یک نظامی منطقه بود اما در مقابل رهبر سر فرود می آورد و این رابطه سرباز و فرمانده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.