آیت الله سید محمد شاهچراغی عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حضور پرشور مردم سمنان در راهپیمایی ۱۳ آبان غیرقابل وصف بود و مردم در این آیین حماسی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

وی خاطر نشان کرد: استکبارستیزی و مبارزه با آمریکا از رسالت‌های نظام جمهوری اسلامی است و کشور با اتحاد اقشار مردم به سرمنزل مقصود می‌رسد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: عزت و اقتدار ملت ایران در گرو وحدت و همدلی است و تفرقه‌افکنی در جامعه خواسته دشمنان است.

آیت الله شاهچراغی ادامه داد: برگزاری آیین‌هایی چون راهپیمایی ۱۳ آبان در همبستگی ملت ایران تاثیر بسزایی دارد و با توجه به رویکردهای اسلامی می‌توان کشور را از بسیاری از خصومت‌ها در امان نگه داشت.

وی اضافه کرد: عزت ملت ایران با حمایت از ولایت فقیه و توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دوچندان شده است و جمهوری اسلامی با قدرت به مسیر سربلندی و آزادگی ادامه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: حضور پرشور مردم سمنان در راهپیمایی ۱۳ آبان غیرقابل وصف است و با همبستگی ملی و اسلامی می‌توان خصومت‌های آمریکای جنایتکار را خنثی کرد.

۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار است و راهپیمایی این روز در ۲۳ نقطه از استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.