به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرری در حرم عبدالعظیم الحسنی(ع) اظهار داشت: مذاکره با کشورهای اروپایی با هدف رفع مشکلات انجام می گیرد اما آمریکا در انجام مذاکره فقط به منافع خود می اندیشد بنابراین نباید به آمریکا اعتماد کرد.
وی با بیان اینکه آمریکا ثابت کرد هرگز دلسوز ملت ایران نیست، تصریح کرد: اگر آمریکا و متحدانش دلسوز و حامی ملت ایران بودند با تحریم و تهدید علیه مردم کشورمان اقدام نمی کردند.
وی عنوان کرد: ملت ایران و مسئولان هرگز نباید به وعده های پوچ و توخالی دشمنان انقلاب و نظام دلخوش باشند چرا که آنها ماهیت واقعی خود را در طول 40 سال انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف نشان دادند.
امام جمعه موقت شهرری گفت: امروز دشمنان ملت ایران به هر بهانه ای قصد ایجاد شکاف و تفرقه افکنی بین مردم و مسئولان نظام را دارند اما دشمنان باید بدانند ملت ایران همواره با هوشیاری و بصیرت توطئه های انها را خنثی می کند.
امام جمعه موقت شهرری یادآور شد: دشمنان با تحریف و جو سازی علیه جایگاه ولایت فقیه، قصد ایجاد تفرقه افکنی و شیطنت بین مردم و ولایت فقیه را دارند اما ملت ایران همواره پشتیبان و حامی ولایت فقیه خواهد بود.
وی با اشاره به غدیر و اهمیت آن افزود: امروزه با توجه به شرایط موجود در کشور نباید به دشمنان انقلاب و نظام اجازه داد تا در کمرنگ کردن مساله غدیر، امامت و ولایت گام بردارند.
وی عنوان کرد: پیغمبر اسلام با انتخاب حضرت علی (ع) در روز غدیر خم، پیام مهم شایسته سالاری را در تمام ادوار به مسلمانان ارائه کردند.
حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه یکی از پیام های غدیر انتصاب بر اساس شایسته سالاری است، افزود: انتخاب و انتصاب مدیران در اسلام هرگز بر اساس رابطه نبود بلکه انتخاب و انتصاب باید بر اساس شایسته سالاری تعیین شود تا افراد اصلح در راس امور قرار گیرند.
وی با بیان اینکه نهراسیدن از دشمن و آینده نگری از پیام های مهم غدیر محسوب می شود، تصریح کرد: آماده سازی حکومت عدل، انقلاب جهانی و حمایت از مصلح و همچنین حمایت و پشتیبانی از مقام ولایت از پیام های غدیر به شمار می رود که باید از سوی مسلمین جهان مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه موقت شهرری به روز تعاون اشاره کرد و یادآور شد: همراهی و همکاری همه دستگاه ها، کارگاه های کوچک و فعالان عرصه اقتصادی نقش موثر و مهمی در زمینه توسعه اقتصادی و برون رفت از مشکلات فعلی کشور را دارد.
وی تاکید کرد: حل برخی مشکلات اقتصادی با اقدامات مجلس میسر می شود و مجلس با وضع قوانین می تواند زمینه ساز رفع معضلات در این عرصه شود.
حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه به فعالیت های دولت در حوزه رفع موانع و معضلات اقتصادی اشاره کرد و افزود: امروزه دولت تمام توان خود را برای تحقق خواسته ها و نیازهای مردم به کار گرفته است تا بتواند با سرعت بیشتری موانع و مشکلات را از میان بردارد.
تهرام/1970 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.