به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی آستارا اظهار داشت: مسئولان هر زمان در مقابل دشمنان، موضع قدرتمندانه گرفته اند آنها را وادار به عقب نشینی کرده اند و رئیس جمهوری و سردار سلیمانی بار دیگر با اظهارات سنجیده خود، اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشتند.
وی با گرامیداشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی ایران بیان داشت: نماز جمعه از شئون ولایت فقیه است و باعث اتحاد و همدلی مومنان و هراس دشمنان می شود.
حافظ نیا سالروز ترویج آموزش های فنی و حرفه ای را گرامیداشت و افزود: گرایش جوانان به فراگیری علوم فنی و حرفه ای کاهش یافته است و باید با تبلیغ و فرهنگ سازی، زمینه آموزش را با هدف اشتغالزایی فراهم کرد.
خطیب جمعه آستارا به شهادت 11 نفر از بسیجیان شیعه و سنی استان کردستان در حمله تروریست ها در روزهای گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: آنها با شهادت در راه وطن، فریاد وحدت و همدلی شیعه و سنی و حفاظت از حریم نظام و انقلاب را سر دادند.
در آئین نماز جمعه آستارا به مناسبت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور، با اهدای لوح های تقدیر از مسئولان، خادمان و خبرنگاران مرتبط با ستاد نماز جمعه این شهرستان تجلیل شد و تعدادی از نمازگزاران نیز به قید قرعه، جوایزی دریافت کردند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.