به گزارش ایرنا، آیت ‌الله سید شرف‌ الدین ملک‌ حسینی روز چهارشنبه در آیین جشن روز جانباز در یاسوج اظهار داشت: جنگ امروز آمریکا با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به همین دلیل است.
وی افزود: مایه افتخار سپاه پاسداران است که در مسیر جهاد در راه خدا و مبارزه با دشمنان نظام و انقلاب قرار دارد و امام حسین (ع) نیز معلم این مکتب است.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: آمریکا اقدام به قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی کرده در حالی که خود آموزشگر تروریست است و باید مقابل آن‌ ایستاد.
آیت الله ملک حسینی عنوان کرد: پاسداران و سپاه مدافع حرم شده اند و نباید توقع داشت که دشمن از آن تمجید کند.
وی ابراز داشت: دشمنی استکبار جهانی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حکایت از درخشش و موفقیت این نیروی مخلص و مقتدر دارد.
آیت الله ملک حسینی گفت: ضربه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به گروهک تکفیری داعش در سوریه و عراق جدی بوده و غرور آمریکا را در منطقه خاورمیانه شکسته است.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: بر اساس بندهایی از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و فرمایشات امام خمینی و رهبر معظم انقلاب سپاه پاسداران 2 وظیفه مهم دارد.
حجت‌ الاسلام سیروس حکمتی ‌نیک اظهار داشت: این 2 وظیفه شامل پاسداری از نظام و انقلاب و معرفی نظام مقدس جمهوری اسلامی به جهانیان است.
وی افزود: محور مقاومت در حال گسترش روزافزون در کشورهای مختلف اسلامی بوده و همین امر نیز سبب هراس استکبار جهانی و نظام سلطه شده است.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آمریکا به همین دلیل به مقابله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برخاسته است.
حجت الاسلام حکمتی نیک عنوان کرد: آمریکایی ها به خوبی می‌ دانند که توان مقابله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ندارند.
چهارم شعبان هر سال به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) به عنوان روز جانباز نامگذاری شده است.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.