مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران بندرانزلی صبح یکشنبه در این مراسم گفت :آمریکا با به شهادت رساندن سردار سلیمانی اشتباه محاسباتی بزرگی انجام داد.

حجت الاسلام و المسلمین میرشمس اکبر حسینی  افزود: دشمنان اسلام جایگاهی برای انسانیت قائل نیستند و سردار سلیمانی این جایگاه را در خاورمیانه تثبیت کرد و بلاها را به جان خرید تا کشور به امنیت و آرامش برسد.

وی تصریح کرد : استکبار جهانی در تلاش است با معرفی سکولاریسم و لیبرالیسم، دین را در قالب دنیا معرفی کند و جایگاه انسانی برایشان ارزش نداردو به تصور خود با این ترور ددمنشانه خود را از مهلکه ای که در آن افتاده اند نجات داده اند اما در توهمی بس عمیق به سر می برند.

وی با اشاره به تشییع باشکوه پیکر مطهر سردار رشید سپاه اسلام و بدرقه تاریخی مردم از سردار سلیمانی تاکید کرد: دنیای امروز فهم درک این موضوع را ندارد و همین مساله برای شان سوال است که چگونه مردم با وجود مشکلات اقتصادی همچنان پشت نظام و رهبری هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه آمریکا امروز در منطقه جایگاهی ندارد، گفت: امنیت آمریکا از بین رفته و تمام کارشناسان نظامی و سیاسی و اعتقادی معتقدند حتی اگر ایران به آمریکا حمله نکند جهان اسلام پاسخ او را خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان از توان نظامی جمهوری اسلامی ایران هراس دارند، افزود: در رزمایش اخیر مشترک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با نیروی دریایی روسیه و چین، توان رزمی ایران برهمگان بیش از پیش ثابت شد و این موضوع ترسی بر دل دشمنان انداخته و کشورهای منطقه در حالت آماده باش هستند در حالیکه در داخل کشور مردم ایران هیچ گونه ترس و واهمه ای ندارند و تنها خواسته شان انتقام سخت است.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران  بندرانزلی افزود: ملت رشید و ولایتمدار ایران اسلامی همواره نشان داده اند که در آزمایشات سخت و دشوار بسیار دقیق و هوشیارانه عمل کرده و گوش به فرمان ولی فقیه زمان خود هستند.

بندر انزلی در کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) در این شهر ساحلی مستقر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.