حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه ‌های این هفته نماز جمعه قرچک گفت: امروز جهانیان شاهد اقتدار ضعفا و مظلومان جهان در برابر ظلم و ستم استکبار جهانی هستند و این حرکت عظیم تا پیروزی نهایی و حاکمیت اسلام و صالحین ادامه پیدا می‌کند.
وی با اشاره به این که راهپیمایی اربعین، نمونه‌ای از اقتدار مظلومان در برابر ظلم ظالمان است اظهار داشت: امروز همه وظیفه دارند تا با پیروی محض از ولایت، پیمانی مجدد با امام حسین(ع) ببندند تا جامعه اسلامی بتواند حرکت رو به پیشرفت خود را ادامه دهد.
اسماعیلی گفت: اگر ایران اسلامی با اقتدار بر مواضع خود ایستاده و مردم همواره گوش به فرمان ولی امر خود باشند، دیگر جایی برای شیطنت گروهک‌های معاند در بلاد اسلامی باقی نمی‌ماند و عربستان ضعیف قادر نخواهد بود که عامل شیطنت در منطقه باشد و همه جا را باپول ناامن کند.
وی اظهار داشت: یکی از درس‌های اجتماع اربعین، داشتن ثبات قدم در راه حق و اقامه عدل است، تنها در سایه حفظ سرمایه‌هایی نظیر غیرت، قدرت، عزت و معنویت دینی است کشور از حوادث گوناگون حفظ می‌شود.
خطیب جمعه قرچک با اشاره به عملیات پیروزمندانه اطلاعات سپاه پاسداران در دستگیری روح الله زم گفت: دستگیری این عنصر خود فروخته و سر شبکه سایت و کانال آمد نیوز توسط نیروهای مؤمن و انقلابی و خبره سازمان اطلاعات سپاه مایه فخر جهان اسلام است و ثابت کرد که اشراف اطلاعاتی ایران اسلامی تمامی توطئه‌های دشمنان را شناسایی و یک به یک خنثی می‌کند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.