علی دقیق روز پنجشنبه در جمع اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان که با حضور مهرالله رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در رشت برگزار شد، افزود : خیرین مدرسه ساز در استان گیلان تاکنون ۲۵۶ مدرسه را در قالب یک هزار و ۱۸۹ کلاس درس ساختند.

وی با اشاره به برنامه سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برای جمع آوری بخاری های نفتی اظهار داشت : این اقدام در گام نخست اجرایی شد و مقرر  است ظرف سه، چهار ماه آینده تمامی بخاری های نفتی جمع آوری و به سیستم گرمایشی استاندار مجهز شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان با بیان اینکه در این استان نیز همگام با برنامه کشوری برای جمع آوری بخاری های نفتی در واحدهای آموزشی اقدام کرده ایم، خاطر نشان کرد : بخاری نفتی یکصد و ۳۰ مدرسه با ۲۰۶ کلاس درس یک کلاسه و دو کلاسه در مناطق ییلاقی و کلاسه را جمع آوری کردیم.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم مشارکت‌ های مردمی در توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی بیان داشت : بر اساس ارزیابی سازمان نوسازی کشور ، گیلان در چند سال گذشته جزء سه استان برتر کشور بوده و در یک ماه گذشته در ارزیابی عملکردها ،  موفق به کسب رتبه دوم در بین ادارات کل نوسازی های مدارس کشور در حوزه مشارکت های مردمی شدیم.

دقیق با تشریح عملکرد حوزه بانوان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان و کسب رتبه برتر کشوری توسط این حوزه ، خاطر نشان کرد: دریافت لوح تقدیر از مقام عالی وزارت آموزش و پرورش در همایش بانوان خیر مدرسه ساز در تهران توسط حوزه بانوان این اداره کل نشانی از همت و تلاش این حوزه در رسیدن به اهداف عالی نوسازی مدارس است که باید قدردان آنها باشیم.

استان گیلان دارای حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز است که در افزون بر پنج هزار واحد آموزشی تحصیل می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.