به گزارش خبرنگار ایرنا، میرشمس مومنی زاده روز یکشنبه در همایش تجلیل از راهداران شهرستان رشت در فرمانداری با تاکید بر این که برای تامین امنیت جانی مردم و ایمنی راه ها ها باید تلاش بیشتری انجام شود، اظهار داشت: به رغم انجام کارهای ارزشمند در این حوزه، به کار و تلاش بیشتری نیاز است که دست اندرکاران مربوطه بایستی به این مهم اهتمام داشته باشند.

وی  با اشاره به وجود  ۲۰۰ کیلومتر راه فرعی، ۱۵۰ کیلومتر جاده اصلی ، ۱۰۰ کیلومتر بزرگراه  در شهرستان رشت خاطر نشان کرد: نگهداری این راه ها عملیات سنگینی را می طلبد که راهداران و مسئولان این حوزه به رغم کمبود اعتبارات و فرسودگی ماشین آلات کار ارزشمندی انجام می دهند که مستلزم قدردانی هستند.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر این مطلب که باید شبکه راه ها را گسترش داده و پشتیبانی کنیم، تصریح کرد: اولویت خدمات رسانی ما به مردم ایمنی راه هاست که به تامین امنیت مردم بر می گردد و تلفات جاده ای کاهش می یابد.

وی ۲۶ آذر تا اول دی ماه را هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری عنوان و اضافه کرد: این نامگذاری در فرهنگ عمومی کشور، فرصت مغتنمی است تا از راهدارانی که تلاشگرانه و جهادگونه در گرمای تابستان و سرمای زمستان به ارائه خدمت ، خسته نباشید گفته شود.

وی در ادامه سخنانش نقش راهداری و راهداران را در نگهداری از سرمایه ارزشمند ملی مهم دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به تلاش های راهداران  و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رشت، شرایط خوبی به لحاظ راه ها در این شهرستان داریم.

مومنی زاده با بیان این که ۵۸ درصد از راه های شهرستان رشت از آسفالت برخوردار بوده و این آمار از میانگین استانی (گیلان) بالاتر است، گفت: این مهم نشانگر زحمات راهداران و دست اندرکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رشت در حوزه راهداری است.

وی توسعه و بهسازی راه ها را حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: برای هر خدمات رسانی نخست باید در ارتباط با توسعه و بهسازی راه ها کار شود، در غیر اینصورت امکان این که در سایر حوزه ها بتوان خدمات خوبی ارائه داد، مشکل است.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به کارهای خوب و ارزشمند انجام گرفته در شهرستان رشت طی سال های اخیر، اظهار داشت: راهداری در کنار پلیس راه و با همکاری دهیاران و بخشداران توانسته اند خدمات رسانی خوبی در این حوزه داشته باشند.

در این مراسم جمعی از راهداران شهرستان رشت تجلیل شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.