رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان با بیان اینکه اکثر قراردادهای اداره راهداری به دلیل افزایش قیمت قیر با مشکل مواجه شده است، گفت: پیمانکاران به دلیل افزایش قیمت زیاد ترغیب به انجام پروژه‌های اداره راهداری نیستند.

مرتضی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در اردستان، اظهار کرد: بزرگترین رسالت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نگهداری و برقراری مسیر در موضوع حمل و نقل است.

وی با بیان اینکه در محدوده شهرستان اردستان بیش از 120 کیلومتر جاده ترانزیت وجود دارد که ساعتی بیش از 300 تردد وسایل نقلیه در این جاده انجام می‌شود، افزود: شهرستان اردستان با توجه به اینکه بیشترین جاده روستایی در سطح استان اصفهان را دارد، قطعاً نگهداری این راه‌ها نیازمند اعتبارات و تلاش مضاعف است. به تازگی آسفالت روستایی خوش آباد به طول 6 کیلومتر و جاده عباس‌آباد به طول 11 کیلومتر به پایان رسیده است. بودجه این دو طرح از اعتبارات ملی تأمین شده که حدود 15 میلیارد ریال است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان با بیان اینکه اکثر قراردادهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به دلیل افزایش قیمت قیر با مشکل مواجه شده است، گفت: پیمانکاران به دلیل افزایش قیمتی که انجام شده زیاد ترغیب به انجام فعالیت‌های پروژه‌های اداره راهداری نیستند.

صادقی با اشاره به مطالبات مردم در خصوص وضعیت بد جاده ترانزیت اردستان - نائین گفت: به تازگی عملیات آسفالت این محور با اعتبار بیش از 21 میلیارد تومان با طول 20 کیلومتر شروع شده است. همچنین مناقصه محور ترانزیت مهاباد- اردستان انجام شده و در ادامه عملیات روکش آسفالت این مسیر هم انجام می‌شود. مشکلی که وجود دارد پیمانکاران به دلیل نوسانات قیمت، خیلی بد قراردادهای اداره راهداری را قبول می‌کنند.

وی در خصوص خدمات دهی پایانه‌های مسافربری گفت: از نظر راهداری همه رانندگان اتوبوس و سواری بین شهری موظف به روشن کردن کولر در تابستان و بخاری در زمستان هستند و رانندگان نباید وجه اضافی از مردم دریافت کنند. شهروندان هرگونه کوتاهی را از پایانه‌ها می‌بینند به اداره راهداری اطلاع دهند. رانندگان موظف هستند بهترین خدمات را مخصوصاً در تابستان و فصل گرما به مردم دهند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان با اشاره به نقاط حادثه خیر شهرستان اردستان، گفت: دو پیچ خطرناک در محدوده شهرستان وجود دارد که در حال مطالعات اولیه آن هستیم که امیدواریم این دو پیچ خطرناک را در سال جاری برطرف کنیم.

کد خبرنگار: 13095


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.