رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان این مسابقات در استان البرز ، کونگ فو کاران گیلانی با کسب یک مقام نایب قهرمانی و یک عنوان سومی ، موفق به کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز شدند.

مجید مهروانی افزود: در پایان این مسابقات ، سیدمحسن عامل ورزشکار شایسته گیلانی با درخشش در رقابت های ممای قهرمانی کشور موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد و مدال نقره این مسابقات را برگردن آویخت.

وی ادامه داد: همچنین امیرمحمد رمضانی دیگر کونگ فوکار شایسته گیلانی حاضر در رقابت های ممای قهرمانی کشور در نهایت توانست روی سکوی سوم قرار گیرد و مدال برنز این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان بیان کرد: در رقابت های ممای قهرمانی کشور که اجرای فرم رشته رزمی کونگ فو بشمار می رود، زبده ترین ورزشکاران این بخش از استان های مختلف کشور  در استان البرز با هم به رقابت پرداختند.

در استان گیلان بیش از ۳ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته رزمی کونگ فو فعالیت دارند که از این تعداد بیش از ۲۰۰ ورزشکار نیز در بخش ممای ( اجرای فرم کونگ فو) در گیلان فعالیت می کنند.

    

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.