در این دوره از رقابت های یکروزه با عنوان گرامیداشت شهید مدافع حرم بابک نوری هریس ،  ۱۱۰ کاراته کای از رشت و بخش های تابعه این شهرستان در رده های سنی نوجوانان ، جوانان و امید در سالن آکادمی کاراته گیلان در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها و در مسابقات برگزار شده رده سنی نوجوانان ، فرزام صادقی در وزن ۵۲- کیلوگرم ، امیرحسین شعله ریز در وزن ۵۷- کیلوگرم ، امیرمهدی اکبرپور در وزن ۶۳- کیلوگرم ، رضا خادم در وزن ۷۰- کیلوگرم و علی موسی زاده در وزن ۷۰+ کیلوگرم با برتری برابر حریفان خود عنوان قهرمانی را کسب کردند.

همچنین در پایان رقابت های رده سنی جوانان و در وزن ۵۵- کیلوگرم ابوالفضل صفری نژاد ، در وزن ۶۱- کیلوگرم مهدی کاظمی ، در وزن ۶۸- کیلوگرم اسماعیل محجوب و در وزن ۷۶+ کیلوگرم حسین صفرنژاد موفق به شکست حریفان خود شدند و عناوین قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

در پایان رقابت های کاراته رده سنی امید نیز ، در وزن ۵۵- کیلوگرم امیرحسین یوسف زاده ، در وزن ۶۰- کیلوگرم امیرمحمد علی نیا، در وزن ۶۷- کیلوگرم آرین پورمحمد ، در وزن ۷۵- کیلوگرم امید آبروین آدوس ، در وزن ۸۴- کیلوگرم امید دانشور و در وزن ۸۴+ کیلوگرم سپهر فرجی عناوین قهرمانی را تصاحب کردند.

همچنین در پایان رقابت های تیمی نیز، تیم کاراته مرکزی رشت عنوان قهرمانی مسابقات منطقه یک گیلان را به خود اختصاص داد ، تیم کاراته بخش خمام رشت در مکان دوم قرار گرفت و تیم کاراته کوچصفهان رشت نیز رتبه سوم را تصاحب کرد.

رئیس هیات کاراته شهرستان رشت در پایان این رقابت ها در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: رقابت های کاراته قهرمانی استان گیلان در هفت منطقه برگزار می شود که در نهایت کاراته کاران برتر این مناطق انتخاب و به مرحله نهایی مسابقات کاراته گیلان راه می یابند.

سعید عزیزی بیان کرد: پس از معرفی برترین کاراته کاران هفت منطقه، رقابت های منتخب استان گیلان نیز با حضور این کاراته کاران انجام تا تیم منتخب کاراته استان گیلان برای حضور در رقابت های مختلف کشوری مشخص شود.

رئیس هیات کاراته رشت خاطرنشان کرد: پس از مشخص شدن نفرات منتخب کاراته استان گیلان، این کاراته کاران در اردوهای آمادگی تیم گیلان با حضور سرمربی جدید به تمرینات مشغول خواهند شد و این ورزشکاران منتخب زیر نظر هیات کاراته استان گیلان قرار می گیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.