در این دوره از رقابت ها ، زبده ترین جودوکاران رده سنی بزرگسالان استان گیلان از شهرها و بخش های مختلف در هفت وزن در رشت با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات و در وزن ۶۰- کیلوگرم ، کوشا رحیمی از تالش عنوان قهرمانی را کسب کرد ، رضا قلی نیا و علی نوروزی هر دو از رشت به ترتیب در مکان های دوم و سوم این وزن از رقابت های جودو قهرمانی بزرگسالان گیلان قرار گرفتند.

در پایان رقابت های وزن ۶۶- کیلوگرم ، مهران بزرگ پور از تالش به مقام قهرمانی دست یافت ، محمد ملکی دیگر جودوکار شهرستان تالش عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و بهراد رادخواه از بندرانزلی در رتبه سوم این وزن قرار گرفت.

در رقابت های وزن ۷۳- کیلوگرم نیز ، هاتف اقدامی از رشت مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد، آرمین فزونی و مهدی غمخوار دیگر جودوکاران شهرستان رشت نیز، به ترتیب در مکان های دوم و سوم این وزن قرار گرفتند.

همچنین در پایان رقات های وزن ۸۱- کیلوگرم ، صادق شیرزاد از رشت موفق به کسب عنوان قهرمانی شد ، ایلیا محسن پور از بندرانزلی در رتبه دوم قرار گرفت و محمد ایزالو از رشت مقام سوم را تصاحب کرد.

در پایان رقابت های وزن ۹۰ کیلوگرم محمدرضا خطیبی از رشت با برتری برابر رقبای خود به مقام قهرمانی دست یافت ، یاسر سلطان شاه و مرتضی کریمایی هر دو از رشت به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رقابت های وزن ۱۰۰- کیلوگرم مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان گیلان نیز ، علی فتاحی و میلاد برازش هر دو از رشت به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند و سینا اصغرزاد فیاض از بندرانزلی در مکان سوم قرار گرفت.

همچنین در پایان رقابت های وزن ۱۰۰+ کیلوگرم، هادی قربانی از رشت به مقام قهرمانی دست یافت ، سپهر عبدالعلی زاده از بندرانزلی مقام نایب قهرمانی را کسب کرد، نعیم روشن از رشت و محمدامین عزت نژاد از تالش به طور مشترک سوم شدند.

   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.