رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار یرنا اظهار داشت: رقابتهای کونگ فو قهرمانی کشور از روز بیستم تیر ماه جاری به مدت سه روز با حضو تیم گیلان بعنوان یکی از شانس های کسب عنوان قهرمانی این مسابقات در البرز برگزار می شود .
وی افزود: محمدرضا رجبی در وزن 54- کیلوگرم ، علی جعفریان در وزن 58- کیلوگرم ، محسن عامل در وزن 63- کیلوگرم ، حسین علیخانی در وزن 68- کیلوگرم و علیرضا مژدهی فر در وزن 73- کیلوگرم اعضای تیم کونگ فو گیلان را در مسابقات قهرمانی کشور تشکیل می دهند.
وی ادامه داد: همچنین سهیل رستمی در وزن 78- کیلوگرم ، علیرضا مظلومی در وزن 83- کیلوگرم ، سعید صفری در وزن 88- کیلوگرم ، محمد رستمی در وزن 93- کیلوگرم ، شاهرخ فلکی در وزن 103- کیلوگرم و فرزاد عظیمی در وزن 103+ کیلوگرم دیگر اعضای تم کونگ فو گیلان را در رقابتهای قهرمانی کشور تشکیل می دهند.
رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان بیان کرد: رامتین پورعلی و محمود علی نژاد به عنوان مربی و مصطفی لنگری به عنوان سرپرست تیم کونگ فو گیلان را در مسابقات قهرمانی کشور همراهی می کنند و همچنین بابک بهاری، مرتضی بخشی زاده و اردشیر عظیمی نیز به عنون داور از گیلان در مسابقات قهرمانی کشور حضور خواهند یافت.
مهروانی با اشاره به این که گیلان یکی از استانهای برتر در رشته کونگ فو در سطح کشور بشمار می رود ابراز امیدواری کرد : ورزشکاران این استان با کسب مدال های رنگارنگ ، عنوان قهرمانی رقابتهای کونگ فو کشور را نیز کسب کنند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.