فرماندار آستارا روز چهارشنبه در این آئین در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گفت: از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در حوزه پدافند غیرعامل کمتر استفاده شده و ارائه آموزش آن به جامعه هدف، توسط سمن ها ضروری است.

حسن رستم زاد افزود: اهمیت و جایگاه پدافند غیرعامل باید در لایه های اجتماع نهادینه و زمینه سازی برای افزایش مشارکت عمومی و مردمی کردن پدافند غیرعامل جدی گرفته شود.

وی ادامه داد:  آستارا از نظر تعداد سمن، جزو شهرستان های پیشرو و شاخص است و اداره ها و نهادهای دولتی با سازمان های مردم نهاد همکاری کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا هم گفت: مسابقه عکاسی پدافند غیرعامل با تلفن همراه با همکاری فرمانداری، اداره ورزش و جوانان و سمن پویندگان آرمان شهر برگزار شد و ۷۰ اثر از شهرستان های آستارا، انزلی و تالش به دبیرخانه آن در اداره ارشاد آستارا ارسال شده بود.

شاپور تشرینی افزود: آثار آیدین راستکوی، مهسا بنی سهراب و محمد بامی نیا به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص داد و از اثر مرتضی ناصری زارع به صورت ویژه تقدیرشد.

وی در خصوص نمایشگاه عکس پدافند غیرعامل نیز گفت: ۵۰ اثر از اداره های مختلف در حوزه های محیط زیست و آسیب های اجتماعی، تا پایان هفته پدافند غیرعامل در گالری معراج اداره ارشاد آستارا در معرض دید قرار گرفته است.

هشتم تا چهاردهم آبان ماه هفته پدافند غیر عامل است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و ۴۰۰ هنرمند در هفت انجمن هنری اداره ارشاد آن ساماندهی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.