علی بازگیر روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: در چهار روز مانده به پایان مهلت ارسال آثار به نخستین سوگواره عکس عاشورایی'خیمه' تاکنون 3 هزار و 360 اثر با موضوع آیین های عزاداری ماه محرم به دبیرخانه این سوگواره ارسال شده است.
وی اظهار کرد:این سوگواره عکس از ابتدای محرم فراخوان عمومی شده و مهلت ارسال آثار علاقمندان تا 30 مهرماه تعیین شده است .
وی افزود: استقبال از این سوگواره بسیار خوب بوده و پیش بینی می شود تا پایان مهلت ارسال، چهار هزار اثر به دبیرخانه ارسال شود ضمن اینکه با توجه به استقبال بی سابقه شرکت کنندگان ،احتمالا مهلت دریافت آثار تا اربعین حسینی تمدید خواهد شد.
بازگیر خاطر نشان کرد: سوگواره عکس عاشورایی 'خیمه' به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، انجمن فیلم و عکس و فرمانداری اندیمشک با هدف اعتلای مفهوم غنی عزاداری، فرهنگ ایرانی و عاشورایی و ثبت جلوه های ناب از عشق و دلدادگی مردم اندیمشک به اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می شود.
بازگیر گفت:شرکت در سوگواره محدودیت سنی نداشته و برای تمامی هنرمندان و علاقه‌مندان آزاد است و عکس های تولید شده با دوربین حرفه ای و تلفن همراه پذیرفته می شوند.
وی گفت:عکس های ارسالی شرکت کنندگان باید به صورت مستند باشند و در سطح شهرستان اندیمشک و حومه عکاسی شده باشند وهر عکاس می‌تواند حداکثر با ارائه 10 اثر در سوگواره شرکت کند.
بازگیر افزود: به 10 نفر از برگزیدگان این سوگواره لوح تقدیر، گواهی شرکت در سوگواره و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.
وی در پایان گفت: هیئت داوران سوگواره 20 عکس را برای برگزاری نمایشگاه در سطح شهرستان انتخاب می کند.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.