سومین سوگواره عکس اربعین در بیجار که در 2 بخش عکاسی حرفه و عکاسی با تلفن همراه برگزار شد و رز پنجشنبه در اختتامیه آن ژاله بهرامی از سقز، ابراهیم علی پور از بانه و محمود زمانی بیجار به عنوان نفرات اول تا سوم بخش عکاسی حرفه‌ای آن معرفی شدند.

نفرات برتر اول تا دوم عکاسی با تلفن همراه نیز امیر محمدی از بانه و علی‌اکبر عرب‌زاده از بیجار معرفی شدند و حسن احمدی و عطیه علی‌حسینی از بیجار نیز به صورت مشترک مقاوم سوم را کسب کردند.

معاون هنری مدیر کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان کردستان در این اختتامیه گفت: بیش از ۸۰۰ اثر به این سوگواره ارسال شده که از این تعداد ۵۳۸ اثر مورد داوری قرار گرفته است.

سامان احمدی اظهار داشت: از تعداد ۵۳۸ اثر راه یافته، ۴۵ اثر در ۲ بخش عکاسی حرفه ای و تلفن همراه منتخب و مورد تقدیر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بیجار شهر علم و عرفان است، سرداران شهید این دیار، نمونه های بارز اخلاص و عرفان هستند گفت: هنرمندان و عکاسان حرفه ای در این شهرستان زندگی می‌کنند که می توانند با چنین برنامه‌ها و آیین‌هایی، از ظرفیت های آنان استفاده کرد.

وی یا آور شد: هدف از این سوگواره شناسایی تیم عکاسان حرفه ای در استان است و در سال آینده میتوان با حمایت از منتخبین این سوگواره، چهارمین سوگواره عکس اربعین حسینی را کشوری در بیجار برگزار کرد.

شهرستان 89 هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.