مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این بازی دوستانه که به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد، تیم مشتزنی رودبار توانست با نتیجه شش بر پنج برابر تیم قدرتمند توابع تهران به برتری دست یابد.

مرتضی ورزلدوست افزود: در این دیدار دوستانه که در سالن ورزشی افتخار منجیل برگزار شد . تیم مشتزنی منتخب شهرستان رودبار در یک بازی نزدیک و نفسگیر در مجموع تیمی موفق به شکست تیم توابع تهران شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این دیدار دوستانه مشتزنی که با حمایت اداره ورزش و جوانان رودبار و به همت هیات بوکس این شهرستان برگزار شد،  ورزشدوستان این منطقه به خصوص علاقمندان به رشته ورزشی مشتزنی از این بازی دوستانه استقبال چشمگیری داشتند.

وی بیان کرد: هر ساله از روز ۲۶ بهمن ماه، هفته تربیت بدنی  و ورزش آغاز که در این هفته برنامه های مختلف فرهنگی ورزشی در اقصی نقاط کشور برگزار می شود , امسال نیز این هفته با عنوان " پیش به سوی ایران فعال" نامگذاری شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان گیلان خاطرنشان کرد: بیش از ۲۶۰ برنامه فرهنگی ورزشی نیز طی هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرهای مختلف این استان به اجرا گذاشته شد که گلباران مزار شهدا ، دیدار با خانواده شهدا و ائمه جمعه در شهرستانها ، رژه موتورسواران هیات اتوموبیلرانی در سطح شهر و ترغیب جامعه به ورزش همگانی بعنوان یکی  از سیاست های مورد تاکید وزارت ورزش و جوانان  از دیگر شاخص های برنامه فرهنگی ورزشی هفته تربیت بدنی در گیلان بود.

ورزلدوست یادآور شد: برگزاری مسابقات مختلف و متنوع ورزشی در رشته های فوتبال ، شطرنج ، همگانی ، ووشو ، ژیمناستیک ، والیبال ، تنیس روی میز ، رزمی ، تکواندو ، بسکتبال ، شنا ، کشتی ، دوچرخه سواری ، بومی و محلی ، کاراته ، اسکیت ، دوومیدانی ، ورزش های روستایی و عشایری ، قایقرانی ، بدمینتون ، جودو، مشتزنی و  کوهروی عمومی از دیگر برنامه های این هفته در گیلان بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.