علی اصغر عباسی  عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار  با اشاره به توزیع روزانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز در دو بخش نیروگاهی و غیر نیروگاهی در استان افزود: بیش از ۵۰ درصد از این فرآورده دارای استاندارد یورو ۴ است.

وی همچنین توزیع  نفت‌گاز یورو ۴ در بخش حمل و نقل استان را ۸۱ درصد عنوان  و تصریح کرد:  تلاش ما در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ، افزایش تعداد جایگاه های عرضه کننده نفت‌گاز و افزایش توزیع فرآورده یورو ۴ در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی نسبت به حفاظت محیط زیست و توزیع صددرصدی در این بخش است .  

وی با توجه به تعهدات زیست محیطی وزارت نفت و شرکت ملی پالایش و پخش در راستای کاهش آلاینده های زیست محیطی و ارتقای سطح کیفی فرآورده نفت‌گاز ( گازوئیل ) در کشور یادآور شد: توزیع نفت‌گاز یورو ۴ از مهر ماه سال گذشته در جایگاه های منتخب استان آغاز شده است . 

عباسی افزایش جایگاه های توزیع کننده نفت‌گاز یورو ۴ را از چهار باب به ۱۲ باب در مرداد ماه امسال و همچنین  رسیدن به ۶۰ باب در نیمه اول مهر امسال را  نشان از رشد قابل توجه جایگاه های عرضه کننده سوخت با استانداردهای یورو ۴ در استان  عنوان کرد.

نفت‌گاز استاندارد یورو ۴ از بیست و پنجم مهر ماه سال گذشته در سه جایگاه افرا ( رشت ) ، رودبار ( افرند ) و رضوانشهر ( حمدا...زاده )  توزیع شد و از ۱۵ مرداد  ماه امسال با اضافه شدن جایگاه های نگاه ( آستارا ) ، سرو ( بندرانزلی ) ، نخجیری ( لاهیجان)، برهانی و بهزادی (تالش ) ، مجتمع خدماتی امیر ( پونل ) ، زارع پاک ( ضیابر ) ، نارنج ( فومن) ، افرند (رستم آباد) و سینا (رودبار) به ۱۲ باب افزایش یافت . 

این میزان نفت‌گاز که ۱۵ درصد نفت‌گاز مصرفی روزانه در استان را شامل می شود از طریق نواحی ۹ گانه شرکت ملی پخش در شهرستان های رشت ، رودبار ، رودسر ، صومعه سرا ، لاهیجان ، آستارا ، انزلی ، تالش و فومن در سطح استان توزیع می شود . 

تامین نفت‌گاز یورو ۴ جایگاه ها و عرضه کننده سوخت غرب استان از آستارا تا بندرانزلی از پالایشگاه تبریز و انبار اردبیل و جایگاه های مرکز ، جنوب و شرق استان از پالایشگاه ری و انبار ساری انجام می گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.