داود فعال پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای سیاست های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و کاهش آلاینده های زیست محیطی، 14 جایگاه سوخت رسانی مستقر در محورهای ارتباطی جنوب آذربایجان غربی نسبت به ارایه نفت گاز یورو 5 اقدام می کنند.
وی بیان کرد: از اول مهرماه سال جاری عرضه این نوع سوخت در سطح هفت جایگاه این منطقه آغاز و به تدریج به 14 جایگاه افزایش پیدا کرده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب اظهار داشت: کاهش آلایندگی هوا به دلیل کاهش گوگرد موجود در این فرآورده و افزایش راندمان سوخت در خودروها، جلوگیری از فرسودگی زود هنگام قطعات داخلی و همچنین افزایش طول عمر متوسط ناوگان حمل و نقل سنگین از جمله مزایای مهم استفاده از نفتگاز یورو پنج است.
فعال پور اظهار امیدواری کرد که با توجه به استقبال گسترده رانندگان ناوگان حمل نقل از این سوخت پاک، تعداد جایگاه های عرضه نفت گاز یورو پنج در این منطقه نفتی افزایش یابد.
به گزارش ایرنا، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و 90 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی مسوولیت تامین و توزیع چهار نوع فرآورده نفتی به هشت شهر جنوب آذربایجان غربی را برعهده دارد.
با توسعه پالایشگاه ها و دستیابی به دانش تولید این نوع سوخت در کشور هم اکنون روزانه 120 میلیون لیتر بنزین و گازوئیل یورو 5 در کشور تولید می شود.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.