شاپور تشرینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا عصر شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شیوا امام دوست به عنوان طراح صحنه و لباس، زهرا نیابتی و عسل باقرزادگان به عنوان بازیگر از شهرستان آستارا در مجموعه تلویزیونی یاد شده حضور دارند و این مجموعه ۲۰ قسمتی در آستانه اربعین از شبکه های سراسری پخش خواهد شد.

وی افزود: این سریال تلویزیونی در شهر کاشان و با موضوع دینی و مذهبی تصویربرداری و تولید می شود و روایتگر داستان جوانی است که به کشف جدید از زندگی می رسد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد و ۴۰۰ هنرمند در هفت انجمن هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آن فعال هستند.

برگزاری مراسم رقیه جان دوستت دارم در گیلان

برنامه های هفته ملی کودک امروز (شنبه) با برگزاری ویژه برنامه رقیه جان دوستت دارم، در استان گیلان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین  رقیه جان دوستت دارم به مناسبت شهادت حضرت رقیه کودک سه ساله امام حسین (ع) در اولین روز از آغاز هفته ملی کودک با هدف رویکرد عاشورایی برنامه های این هفته با حضور پرشور کودکان و جمعی از مسئولان در مسجد امام رضا علیه السلام گلسار رشت برگزار شد.

این ویژه برنامه از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری دستگاه هایی از جمله آموزش و پرورش به منظور ارتباط بین مدرسه و کانون با خانواده و مسجد برگزار شد، اجرای شاهنامه خوانی، سرود، اجرای برنامه قصه گویی عضو کانون پرورش فکری و دکلمه دانش آموزی از برنامه های مراسم رقیه جان دوستت دارم بود.

ویژه برنامه های هفته ملی و روز جهانی کودک با شعار آینده را باید ساخت، از امروز شنبه همزمان با سراسر کشور در گیلان آغاز شده و فراهم سازی فضای با نشاط در سایه همراه سازی کودکان، ایجاد وحدت رویه و انتقال آموزه های دینی به مخاطبان از جمله اهداف فعالیت ها و برنامه های هفته ملی کودک است.

اقدام اداره کل ورزش گیلان برای تهیه جهیزیه برای دو هزار زوج جوان

اداره کل ورزش و جوانان گیلان با انعقاد تفاهم نامه با یکی از فروشگاه های بزرگ زنجیره ای رشت ، زمینه بهره مندی دو هزار زوج جوان با دریافت تسهیلات تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال برای خرید جهیزیه را فراهم کرده است.

این خدمات تسهیلات به زوج هایی تعلق می گیرد که تاریخ عقد آنان از اول فروردین تا پایان سال جاری باشد.

۷۲۸۵ /۷۲۸۶/۷۱۰۵/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.