جواد زاهدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بخش کودک 49 اثر نقاشی از ارومیه، 14 اثر از ماکو، چهار اثر از نقده، 6 اثر از سلماس، هفت اثر از تازه‌شهر و 12 اثر از خوی جهت شرکت در جشنواره رضوی در اختیار نهاد کتابخانه‌های عمومی این استان قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: بر اساس شیوه‌نامه این جشنواره، کودکان با مطالعه 6 عنوان کتاب‌ ارسالی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی، جذاب‌ترین بخش کتاب از نظر خودشان را نقاشی کردند.
وی بیان کرد: ترویج فرهنگ رضوی، گسترش کتاب‌خوانی از طریق مطالعه کتاب‌‌های مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین (ع) به ویژه حضرت امام رضا (ع)، شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان کتاب‌های فرهنگی مرتبط با فرهنگ رضوی و کمک به تولید و انتشار گسترده این آثار از اهداف برگزاری هفتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی است.
به گزارش ایرنا 23 مرکز ثابت و 10 مرکز سیار، روستایی و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی را در قالب 40 نوع برنامه با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب ارائه می کنند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با 60 هزار نفر عضو مشغول ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان این استان است.
هفتمین جشنواره کتاب خوانی رضوی از یک تا 11 مرداد برگزار می شود.
7129/3072 ** خبرنگار: توحید محمودپور ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.