به گزارش خبرنگار ایرنا حسین اسمعیل پور روز شنبه در نشست بررسی مشکلات اصناف این شهرستان که با حضور رئیسان اتحادیه های صنفی برگزار شد، افزود: اصناف همواره نقش موثری در پیشبرد اهداف شهرستان داشته و همیشه در همه امور مهم پیشقدم هستند.
وی خاطر نشان کرد : حفظ امنیت ، ثبات بازار و تعامل با سازمان ها و نهادها در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی از سیاست های مالی است که فرمانداری دنبال می کند .
اسمعیل پور در ادامه به فعالیت فروشگاه های زنجیره ای در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود : فروشگاه های زنجیره ای اگر بخواهند خارج از ضوابط و نظام بازار فعالیت کنند نه تنها کمکی به توسعه شبکه اقتصادی نمی کنند بلکه آن را مختل می سازند .
نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر بر هدایت رونق تولید به سمت اصناف تاکید و تصریح کرد: باید از ظرفیت اصناف در بخش تولید استفاده کنیم تا شاهد رونق در بازار باشیم.
فرماندار رودسر در ادامه بر ضرورت معرفی محصولات کشاورزی و تولیدی شهرستان در سطح کشور تاکید کرد و گفت : با توجه به اقتصاد منطقه ، ایجاد صنایع بسته بندی و فرآوری محصولات کشاورزی و تولیدی نقش بسیار موثری در معرفی و برند سازی این محصولات در سطح کشور ایفا می کند که در این راه بازار می تواند حضور فعالی داشته باشد .
وی از رئیسان اتحادیه های صنفی خواست تا با ارائه طرح و برنامه های پیشنهادی راهکارهای کمک به بازار را ارائه کنند .

بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در رودسر فرماندار این شهرستان در نشست ستاد عتبات عالیات گفت : شهرداران و بخشداران تمام تلاش خود را برای برپایی موکب شهرستان در مرز مهران بکار گیرند .
وی خاطر نشان کرد : استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین حسینی (ع) امری ضروری است.
اسمعیل پور رودسر همدلی و همکاری به ‌دور از اختلاف ‌سلیقه‌ها برای ارائه خدمات بهتر به زائران را مورد تأکید قرار داد و افزود: همه باید تلاش کنیم تا موکب ما امسال باشکوه تر از سال های قبل از عاشقان اهل‌بیت (ع) پذیرایی کند.
 موکب شهرستان رودسر در مرز مهران روزانه پذیرای پنج هزار زائر حسینی(ع) خواهد بود.

شهرستان رودسر در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

۷۲۹۵/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.