به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا محمدرضا محسنی در نشست ستاد گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان ؛ هفته دولت را فرصت مغتنی برای بیان خدمات یک ساله دستگاه های اجرایی و خدماتی دانست و افزود : در اطلاع رسانی خدمات دولت که همان دستاوردهای نظام اسلامی است، کوتاهی می شود و مدیران باید به این موضوع توجه کرده و از ظرفیت اصحاب رسانه برای بیان عملکردها بهره ببرند.

وی ادامه داد: بین نقد ، انتقاد و تخریب تفاوت وجود دارد و باید به اینکه نکته توجه داشته باشیم که همه ما ساکنان یک کشتی هستیم و ایجاد امید در جامعه وظیفه همه دستگاه هاست.

فرماندار شفت بررسی علل عقب افتادگی های عمرانی شهرستان را برای طی راه پیشرفت ضروری دانست و افزود: ابلاغ انتخاب این شهرستان به عنوان یکی از ۳۱ شهرستان کمترتوسعه یافته کشور، فرصت مغتنمی برای تمرکز دستگاه های اجرایی و خدماتی برای جبران عقب ماندگی های عمرانی است .
محسنی با بیان اینکه در هفته دولت سال جاری ۵۴ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید، مهمترین این طرح ها را در حوزه های راهسازی ، بنیاد مسکن ، برق ، گردشگری ، کشاورزی و آب شرب روستایی ذکر کرد.

وی در خاتمه سخنانش رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر را ساده زیستی و یکسان بودن گفتار و عمل آنان خواند و گفت : ولایت پذیری از دیگر شاخصه های این شهیدان والا مقام بود .
شهرستان شفت با دو بخش مرکزی و احمدسرگوراب، در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

دوم شهریورماه، آغاز هفته دولت است.

۷۲۹۴/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.