سرگرد پاسدار روح الله پور اسماعیلی  روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال سپاه قدس گیلان  متعهد شده بود که ۷۴۱ واحد مسکن محرومان را تحویل دهد که تا کنون یکصد مسکن به محرومان استان تحویل شده که از این تعداد واگذاری ۴۸ واحدمسکن در هفته دفاع مقدس انجام گرفته است.

 وی اضافه کرد:  واحدهای مسکونی دیگر تعهد شده برای امسال نیز ۷۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که تا پایان سال در مناسبت های مختلف همچون هفته بسیج در اختیار محرومان استان قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: سال گذشته متعهد شده بودیم که یک هزار واحد مسکونی را برای محرومان احداث و تحویل دهیم که   این تعهد انجام شد و برای امسال نیز متعهد به ساخت  ۷۴۱ واحد مسکن محرومان هستیم که  این  برنامه ریزی نیز انجام خواهد شد.

سرگرد پور اسماعیلی هزینه ساخت هر واحد مسکونی را دست کم ۳۰ میلیون تومان عنوان و  با بیان اینکه کمیته امداد محرومان را به ما معرفی می کند، تصریح کرد: بیشتر این افراد کسانی هستند که خود دارای خانه بوده اند اما بدلیل ناتوانی مالی نتوانسته اند خانه شان را تعمیر کنند و بدلیل فرسودگی بیش از اندازه، قابل سکونت نیست .

وی احداث مسکن محرومان توسط سپاه قدس استان را در روستاها و مناطق سخت گذر عنوان  و بیان کرد: از ۴۸ واحد تحویل شده در هفته دفاع مقدس ۱۰ واحد مسکن محرومان در حوزه محلات صومعه سرا، چهار  واحد در ناحیه ماسال و ۱۰ واحد در رودسر شامل مناطق کلاچای، ماچیان، زیاز و رحیم آباد و نیز پنج واحد در ناحیه فومن بوده است.

هفته دفاع مقدس هر ساله از ۳۱ شهریورماه آغاز می شود. افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس ، برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر، همایش های مختلف و  یادواره شهدا ، غبار روبی گلزار شهدا، تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت و ویزیت رایگان  از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس  امسال در گیلان است.

۷۲۹۶/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.