به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی روز پنجشنبه در آیین گلباران و عطرافشانی مزار شهدا با تاکید بر اینکه نام شهدا باید زینت بخش هر کوی و برزن باشد، اظهار داشت: امروز در گوشه و کنار کشور می شنویم که برخی عمدا و سهوا ماموریت دارند که نام زیبای شهدا را از کوچه و خیابان های شهر پاک کنند.

وی افزود: این اقدام یک جریان مرموز و خطرناک است که پشتوانه نفوذ در آن دیده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: دشمن گام به گام جلو می آید و برای کمرنگ کردن یاد و نام شهدا به سراغ کمرنگ کردن و حذف نام و نشان و یادواره شهدا می رود.

وی با بیان اینکه برخی بدشان نمی آید نام زیبای شهدای ما را کمرنگ کنند، گفت: شهدا افتخار ما هستند که عزت و استقلال را به ما آموختند و راه را برای تمدن اسلامی باز کردند و ابرقدرت ها را به زانو درآوردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه پیاده روی عمومی و کوهنوردی در روز جمعه به مناسبت هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: جمعه بهترین روز عبادی مردم است پس چرا با این گونه برنامه ها نماز را از یاد می بریم.

وی از این مساله به عنوان یک غفلت یاد کرد و افزود: نماز جمعه باید محور باشد زیرا که خیلی ها بدشان نمی آید نماز جمعه خلوت باشد.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با تاکید بر برنامه ریزی راهپیمایی به سمت مصلی نماز جمعه، اظهار داشت: یادمان باشد برای نماز جمعه رقیب درست نکنیم.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی نیز در این آیین هفته دفاع مقدس را یادآور فداکاری و از خودگذشتگی نیروهای مخلص در راه خدا دانست و از برگزاری پیاده روی عمومی از محل یادمان شهدای گمنام به مقصد بش قارداش، کوهنوردی به قله سالوک و برگزاری همایش پیشکسوتان در روزهای باقی مانده از این هفته خبر داد.

ط/ ۶۰۴۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.