به گزارش خبرنگار ایرنا سردار محمد عبدالله پور در همایش فعالان فضای مجازی که در شهرستان سیاهکل برگزار شد افزود: امروز دشمن با تمام ترفند هایی که در عرصه جنگ سخت داشت، عملا شکست خورده بنابراین به سراغ شایعه سازی ، تولید محتوای بی اساس و جنگ نرم رفته است.

وی  اظهار داشت: دشمن با تولید محتوای ناسالم در فضای مجازی و با استفاده از قدرت سایبری که در اختیار دارد، به دنبال نابودی و سست کردن اراده ها ، یأس و نا امیدی بین خانواده هاست و باید همه هوشیار باشند.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: بدخواهان هیچ وقت در رویارویی با ما در عرصه های نظامی موفق نخواهند بود و این چیزی است که به خوبی از آن آگاه هستند و به همین دلیل از اینترنت و فضای مجازی برای تخریب اندیشه نسل جوان و فرهنگ جامعه استفاده می کنند .

سردار عبدالله پور گفت: نظام جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی بسیار قوی و در اوج قدرت قرار دارد و هیچ جنگی علیه کشور نمی تواند رخ دهد چرا که ما مردم ایران را از لحاظ دفاعی در مقابل دشمن بیمه کرده ایم .

وی افزود: باید به وسیله رسانه های موجود از این فضا به نفع خود استفاده کرد و سواد رسانه ای و سایبری مردم را افزایش داد و تنها در این شرایط است که پیروز خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه رسالت کسانی که در عرصه فضای مجازی فعالیت می کنند دوچندان است اظهارداشت: هر وقت به دیگران تکیه کرده ایم ، شکست خورده ایم و باید با وحدت و یکپارچگی روی پای خودمان بایستیم .

سردار عبدالله پور گفت: در دوران دفاع مقدس یاد گرفته ایم با وحدت و برادری می توانیم مقابل هر قدرتی پیروز شویم و هرگاه بین خودمان کدورت و نفاق باشد، آسیب پذیر خواهیم بود.

در پایان این همایش از نرم افزار ستارگان که برای شهدای مدافع حرم استان گیلان طراحی شده ، رو نمایی بعمل آمد.

شهرستان سیاهکل در شرق استان گیلان واقع است.

۷۲۹۷/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.