سرهنگ دوم پاسدار علی اصغر فارسی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جنگ امروز جنگ رسانه ای است و خبرنگاران افسران این جنگ هستند.

وی افزود: به شرطی می توانیم از شرایط سخت کنونی و جنگ رسانه ای بیگانه با موفقیت عبور کنیم که آینده را روشن ببینیم.

معاون اداری و پشتیبانی سپاه ناحیه ملایر خطاب به اهالی رسانه تاکید کرد: امروز نیاز به انتشار خبرهای خوب داریم تا با این اقدام خنثی کننده نقشه ها و دسیسه های دشمنان باشیم.

سرهنگ فارسی با بیان اینکه استکبار جهانی با روش نوین به دنبال نفوذ در کشور است افزود: استکبار علاوه بر نفوذ فرهنگی از طریق نفوذ سیاسی و امنیتی به دنبال استعمار کشورها است.

معاون اداری و پشتیبانی سپاه ناحیه ملایر گفت: دشمن با راه اندازی جنگ رسانه ای و بزرگنمایی مشکلات به دنبال پاشیدن بذر یاس و ناامیدی در بین مردم و بی اعتماد کردن آنان به نظام و انقلاب و مسئولان است.

سرهنگ  فارسی تاکید کرد: رسانه ها باید ماهرانه در راستای آگاهی بخشی به مردم گام بردارند و ضمن معرفی افراد خوب و موفق، در مسیر انتشار اخبار خوب ورود کنند.

وی ضمن تقدیر از تلاش رسانه ها در مدیریت انعکاس و انتشار اخبار سیل فروردین و ضبط صحنه های ارزشمند از این اتفاق بیان کرد: این اتفاق صحنه هایی از تعامل و همراهی تمامی اقشار جامعه و مسئولان را در دوران دفاع مقدس تداعی کرد.

معاون اداری و پشتیبانی سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه رسانه هم قدرت و هم جذابیت دارند و نباید از قدرت آنها غافل شویم افزود: برای رسیدن به اهداف انقلاب باید مسیرها را روان سازی کنیم.

سرهنگ فارسی ناامید کردن مردم، سلب اعتماد از یکدیگر و گرفتن عزت نفس را از جمله روش های دشمن برشمرد و گفت: هم اکنون سیاستی که علیه مردم ایران به کار گرفته اند، در همین راستا است.

مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه ملایر نیز همکاری و همراهی خبرنگاران و بسیج رسانه این شهرستان را در تحقق اهداف قابل تحسین دانست و افزود: با تقویت این همراهی و تعامل باید از مشکلاتی که ناعادلانه در جامعه بزرگنمایی می شود، جلوگیری کنیم.

حمیدرضا آقابیگی بیان کرد: عده ای در داخل کشور آب به آسیاب دشمن می ریزند و نمی خواهند باور کنند که انقلاب با قدرت در تحقق اهدافش حرکت می کند.

وی خطاب به اهالی رسانه تاکید کرد: در راستای تحقق اهداف انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب ترسیم شده است، قلم بزنید و کمک کنید تا مردم واقعیت ها را ببینند.

آقابیگی خواستار برگزاری نشست های مستمر و منظم با حضور اهالی رسانه و بسیج رسانه در قالب هیات اندیشه ورزان جوان شد.
۷۵۲۸/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.