سحر پوره روز یکشنبه با حضور با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا شهرستان قصرشیرین با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار و تجلیل از تلاش های خبرنگاران ایرنا در امر اطلاع رسانی و پوشش و انعکاس به موقع اخبار و اطلاعات شهرستان افزود:  خبرنگاران ایرنا همگام با مسئولان در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و اطلاع رسانی خدمات نظام و ایجاد امید و نشاط در جامعه تلاش های ارزنده ای داشته اند.

وی با بیان اینکه خبر ایرنا یک برند بسیار معتبر است، اظهار داشت: خبرنگاران ایرنا با رعایت اخلاق حرفه ای و رسانه ای، صداقت و امانتدارای و همچنین پایبندی به سه اصل صحت، دقت و سرعت در انتشار اخبار و اطلاعات نقش اثرگذاری دربیان واقعیت های موجود جامعه دارند.

 او گفت: گسترش شبکه های اجتماعی و تبادل اخبار و اطلاعات در فضای مجازی امری انکارناپذیر است اما بازهم برای اطمینان از صحت و سقم یک خبر باید به خبرگزاری های معتبر مراجعه کرد.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قصرشیرین در ادامه گفت: خبرنگاران  می توانند با اطلاع رسانی به موقع نقاط قوت و ضعف مسئولان را گوشزد کنند.
پوره ادامه داد: در شهرستان قصرشیرین این آمادگی وجود دارد تا برای افردی که علاقه مند به حرفه خبرنگاری هستند کلاس های آموزشی برگزار شود و از این رو داوطلبان به طور اصولی و هدفمند در این حرفه آموزش ها را فرا بگیرند و فعالیت کنند.

۸۰۶۶/۳۰۱۲

                                                                                

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران و هنرمندان فاقد بیمه می توانندباظرفیتی که دولت برای آن ها ایجاد کرده به عضویت صندوق بیمه هنرمندان درآیند ،گفت: البته ملاک عضویت خبرنگاران در این صندوق ، عضویت در سامانه جامع رسانه های کشور است و افرادی که عضو این سامانه نیستند نمی توانند از آن استفاده کنند.

پوره ادامه داد: در شهرستان قصرشیرین هم اکنون ۲۰ نفر از هنرمندان رشته های مختلف عضو صندوق بیمه هنرمندان هستند و پرونده ۱۰ تن دیگر نیز در دست اقدام است.


وی با بیان اینکه تقدیر از زحمات خبرنگاران از وظایف مسوولان دستگاه های اجرایی است، یادآور شد: خبرنگاران رسانه ها در ایام مختلف سال بدون وقفه برای انعکاس اخبار و رویدادهای منطقه تلاش می کنند بنابراین روز خبرنگار فرصت مناسبی است تا  از زحمات آنها قدردانی کرد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرزبا عراق، بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد که دفتر خبرگزاری ایرنا قصرشیرین از سال ۷۹ تاکنون در امر انعکاس اخبار و اطلاعات شهرستان های قصرشیرین ، سرپل ذهاب و گیلانغرب فعالیت دارد. 

۳۰۱۲/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.