محمد اسداللهی شامگاه چهارشنبه در دیدار با اهالی رسانه و هنر در شهرستان آباده افزود: به رسانه ها فرصت دهیم انتقاد کنند، مسائل را بیان و از کمبودها صحبت کنند.
فرماندار آباده، مطالبه گری رسانه ها از مسئولان و ارگان ها را یک رسالت دانست و افزود: بر این باوریم که اهالی رسانه، پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و باید بر رسالت خود که همان مطالبه گری و انتقاد از مشکلات و مسائل هست پابرجا بمانند.
وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم جامعه بهنجاری داشته باشیم باید ارزش های فرهنگی احیا شود و به هنرمندان، فرهیختگان و اندیشمندان فرصت بیان نظرات و پیشنهادها را بدهیم.
اسداللهی با اشاره به تاثیرات فضای مجازی در جامعه کنونی اظهار کرد: از اصحاب رسانه می خواهم اتهامی به کسی بدون سند زده نشود و در کنار انتقادات، از ظرفیت های مثبت شهرستان دفاع کنیم.
فرماندار آباده گفت:نباید اجازه داد که تخریب اشخاص به یک فرهنگ تبدیل شود چراکه مانع رشد جوانان و پرورش مدیران جوان در جامعه می شود.
اسداللهی با بیان اینکه برای رشد و توسعه اقتصاد و سیاست در یک جامعه ابتدا باید به فرهنگ وهنر توجه جدی شود، گفت : روح فرهنگی به معنای با هم بودن و فهم مشترک داشتن از مسایل است.
فرماندار آباده گفت: هر مسئول باید یک هنرمند باشد، مخالف تندروی ها در فرهنگ وهنر هستم و معتقدم مردم به شادی نیاز دارند و نباید به بهانه های مختلف در برنامه های با این عنوان سنگ اندازی شود.
اسدالهی با بیان اینکه شهرداران این شهرستان مکلف به حمایت ویژه از حوزه فرهنگ و هنر هستند، گفت: هدف دنبال کردن جامعه سلامت محور است و معتقدم باید با همکاری شهرداران و شوراهای اسلامی، فرهنگ و هنر در این شهر رشد و گسترش بیشتری پیدا کند و فضاهای فرهنگی و هنری بیشتری در آباده ساخته شود.
علی اکبر عرب شیبانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده در این نشست به بیان توضیحاتی درباره وضعیت پروژه های نیمه تمام این اداره نظیر نگارخانه آباده که با 90درصد پیشرفت نیمه کاره رها شده است، پرداخت و اهالی رسانه و هنر به بیان نظرات خود پرداختند.
شهرستان آباده در فاصله 276 کیلومتری از شمال شهر شیراز واقع شده است.
1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.