به گزارش خبرنگار ایرنا ، رحیم حیدری در نشستی  با حضور مدیر کل سازمان بهزیستی گیلان در محل فرمانداری این شهرستان  اظهار داشت: کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه امری  ضروری بوده  و در جهت تحقق آن بایستی برنامه ریزی صحیحی از سوی متولیان امر صورت گیرد.

وی ضمن تاکید بر لزوم کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در بین افراد جامعه ادامه داد: برای کاهش آسیب های اجتماعی باید جامعه ای توانمند داشته باشیم .

وی به نقش بهزیستی در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره وخاطرنشان کرد: بهزیستی به عنوان یکی از متولیان سلامت جامعه در توانمند سازی افراد و کاهش آسیب های اجتماعی نقشی موثر دارد .

حیدری همچنین  ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه را مهم دانست و گفت: توجه به این امر موجب ایجاد زندگی سالم در بین افراد جامعه خواهد شد ضمن آنکه توجه به بخش  اشتغال  مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی بسیار ضروری است.

مدیر کل بهزیستی استان گیلان نیز در این نشست توجه به بخش های مختلف اجتماعی را مهم عنوان و تصریح کرد: توجه به مقوله های مختلف اجتماعی می تواند رضایتمندی افراد جامعه را به همراه داشته و بسیاری از آسیب های اجتماعی را کاهش دهد.

حسین نحوی نژاد بهزیستی را سازمانی فعال در حوزه های اجتماعی معرفی و اضافه کرد : مسائل اجتماعی بصورت تخصصی از سوی سازمان بهزیستی پیگیری می شود و گسترش خدمات اجتماعی در جامعه از اهداف مهم آنست.

وی با بیان اینکه پیشبرد اهداف بهزیستی نیازمند مشارکت همه اقشار جامعه است افزود: مشارکت مسئولین و مردم موجب خواهد شد تا فعالیت های این سازمان اثر بخشی بیشتری در جامعه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه این نشست نیز مشکلات و مسائل مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی شهرستان آستانه اشرفیه به ویژه در بخش پرداخت تسهیلات اشتغال مورد بررسی قرار گرفت.

2 هزار و 448 نفر از مددجویان در حوزه های توانبخشی و اجتماعی تحت پوشش سازمان بهزیستی شهرستان آستانه اشرفیه قرار دارند.

شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندر کیاشهر در شرق استان گیلان واقع شده است.

7287 /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.